شنبه ۶ تير ۱۴۰۵
اقتصادی

سخنگوی دولت: تخصیص ۲ میلیارد دلاری، گام نخست تأمین ارز واردات بود

سخنگوی دولت: تخصیص ۲ میلیارد دلاری، گام نخست تأمین ارز واردات بود
پیام فارس - صدا و سیما / فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت اظهار داشت: بانک مرکزی اعلام کرده است که با توجه به معافیت‌های اخیر و رفع محدودیت‌های صادرات نفتی، از امروز، شنبه ششم ...
  بزرگنمايي:

پیام فارس - صدا و سیما / فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت اظهار داشت: بانک مرکزی اعلام کرده است که با توجه به معافیت‌های اخیر و رفع محدودیت‌های صادرات نفتی، از امروز، شنبه ششم تیرماه، تخصیص و تأمین ارز برای واردات افزایش معناداری خواهد داشت و در نخستین مرحله، دو میلیارد دلار برای بخش صنعت تأمین می‌شود.


نظرات شما