پیام فارس - مهر- اهدای اعضای بدن نوجوان ۱۶ ساله از شهر واروی شهرستان مهر، زندگی بخش بیماران نیازمند در استان فارس شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، با رضایت خانواده مرحومه رقیه ارژنگ، نوجوان ۱۶ ساله و ساکن شهر وراوی اعضای بدن این نوجوان زندگی بخش بیماران نیازمند در استان فارس شد.
این تصمیم ارزشمند نمونهای درخشان از فرهنگ ایثار، نوعدوستی و مسئولیت اجتماعی به شمار میرود؛ فرهنگی که میتواند زندگی دوباره را به بیماران در انتظار پیوند هدیه دهد.
بیتردید این اقدام خداپسندانه در خاطره خانوادههای دریافتکنندگان عضو و همه کسانی که به برکت این هدیه ارزشمند فرصت دوباره زندگی یافتهاند، جاودانه خواهد ماند.