پیام فارس - همزمان با فرارسیدن ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع)، مراسم سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به میزبانی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس در دانشگاه جامع علمی و کاربردی برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در این مراسم معنوی که با حضور حسین آرگیو مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس و کارکنان این دفتر برگزار گردید، شرکتکنندگان با قرائت زیارت عاشورا، مرثیهسرایی و نوحهخوانی، ارادت و دلدادگی خود را به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) و شهدای والامقام کربلا ابراز کردند.
این آیین معنوی فرصتی برای تجدید میثاق با آرمانهای بلند نهضت عاشورا و تبیین پیامهای ماندگار قیام امام حسین (ع) در مسیر حقطلبی، عدالتخواهی، ایثار و خدمت صادقانه به مردم بود.
در پایان، حاضران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا، بر ضرورت بهرهگیری از فرهنگ عاشورایی در عرصه خدمترسانی و مسئولیتپذیری اجتماعی تأکید کردند.