چهارشنبه ۳ تير ۱۴۰۵
اجتماعی

با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس:

بازدید میدانی و برگزاری جلسه مدیریت بحران در بخش‌ ارژن

بازدید میدانی و برگزاری جلسه مدیریت بحران در بخش‌ ارژن
پیام فارس - غلامرضا غلامی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، امروز سه‌شنبه دوم تیرماه، با حضور در بخش ارژن و مناطق جنگلی کوهمره سرخی، روند اطفای حریق و آمادگی‌های مدیریتی را بررسی کرد.
  بزرگنمايي:

پیام فارس - غلامرضا غلامی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، امروز سه‌شنبه دوم تیرماه، با حضور در بخش ارژن و مناطق جنگلی کوهمره سرخی، روند اطفای حریق و آمادگی‌های مدیریتی را بررسی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، جلسه ستاد مدیریت بحران بخش ارژن به ریاست مدیرکل مدیریت بحران استانداری برگزار شد و هماهنگی‌های لازم برای اطفای حریق و مقابله با مخاطرات احتمالی و تقویت زنجیره واکنش سریع انجام گرفت.


نظرات شما