پیام فارس

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام فارس - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/808282/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ماجرای نفوذ ایران به قلب امنیت اسرائیل

چین برگ برنده موشکی‌ غول‌پیکرش را رو کرد

نوک قله شبکه ایران در اسرائیل

آیا خوردن نمک زیاد باعث ایجاد آرتروز می‌شود؟

جزئیات «پیش‌فروش ارز» اعلام شد

کلاهبرداری در قالب تورهای مسافرتی

سناریوهای واکنش تهران در برابر اقدامات ضدایرانی شورای حکام

واکاوی خشونت کلامی و رفتاری در جامعه ایران

اروپا، دستیار بی‌مزد واشنگتن

ابهام استراتژیک در دولت پزشکیان

آب‌رسانی به بدن و تاثیر آن بر عملکرد مغز

اختلال سامانه املاک و اسکان برطرف شد

شبکه سازان چطور به انتخاب اول متخصصان شبکه در ایران تبدیل شد؟

ادامه روند رشد قیمت سکه و طلا؛ دلار در کانال 82 هزار تومان ثابت ماند

الزام تکمیل طرح شناسه‌دار شدن کالاها

تحرکات مشکوک امارات برای سرقت ابرهای جنوب ایران

دلار در نقطه شکننده؛ چرا قیمت دلار با اخبار منفی جهش نکرد؟

مؤسس تیک‌تاک ثروتمندترین مرد چین شد

نماینده مجلس: مردم در نوبت خرید خودرو و دلالان در حال دپو هستند

حرز امام جواد از کجا تهیه کنیم؟ تجربه‌هایی که کمتر کسی مطرح می‌کند

زلزله 3.2 ریشتری زاهد شهر فسا را لرزاند

آموزش فرم صحیح نشستن

بازار طلا و سکه در انتظار دو جلسه سرنوشت ساز

رمزگشایی از چالش‌های رابطه اقتصادی ایران و آمریکا

70 درصد بازار ایران در انحصار 3 کشور است

چشمت سلامت!

سقف افزایش اجاره‌بها در تهران اعلام شد

شیراز میزبان سومین جشنواره موسیقی اقوام ایرانی شد

نشست هم‌اندیشی با تشکل‌های جانبازان شیمیایی برگزار شد

سرمقاله اطلاعات/ رشد عدالت محور

طب رایج چه تعریف عللی برای آرتروز ارائه داده؟

تعطیلی همایش طب سنتی بدون مجوز در شیراز

توضیحات رئیس قوه قضائیه در مورد رفتار حرفه‌ای ضاربان قاضی باقری

سرمقاله فرهیختگان/ واقعاً تحریم‌های سوریه رفع می‌شود؟

سرمقاله وطن امروز/ جایابی فکر محسن رنانی در تاریخ فکر ایرانی

تاکو؛ کلید درک سیاست خارجی ترامپ

شکستن قولنج به بدن آسیب می رساند؟

ادعای تسنیم درباره دستور توقیف اموال 9 شرکت در گمرک

توقیف بیش از 6 هزار خودرو شوتی در استان فارس

سرمقاله جوان/ گزارش اطلاعاتی از عملیات در لانه عنکبوت

استفاده از تشکل های ایثارگری در جهت حل مسائل یک ضرورت است

بازدید معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار کرمانشاه

1530 مزاحمت تلفنی برای آتش نشانی شیراز؛ جان و مال مردم بازیچه نیست

برنامه ریزی برای ایجاد سامانه رهگیری تولید و عرضه مرغ در فارس

سرمقاله شرق/ قانون برسازنده خشونت

صعود یکدست قیمت ها در بازار سکه و طلا؛ دلار سبزپوش ماند

وعدۀ مهم رئیس‌جمهور برای تحول در نظام بودجه‌ریزی

دانشگاه‌ها می‌توانند زمینه‌ساز توسعه و تعالی واقعی جامعه شوند

نشست شورای مدیران معاونت تعاون و امور اجتماعی با معاون حقوق بشر و بین‌الملل وزارت دادگستری برگزار شد

آغاز فصل جدیدی در امدادرسانی پزشکی در نی ریز