پیام فارس

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام فارس - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/808282/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جمع بندی اخبار مهم در 4 اردیبهشت ماه 1404 | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

کشف 27 تن پارچه قاچاق در کازرون

تامین برق چاه های کشاورزی در گرو پروانه بهره‌برداری است

قلعه دختر تهدید شد!

ضرورت توسعه هوش مصنوعی در حوزه علمیه

مراسم شهادت امام صادق در مدرسه علمیه خان شیراز برگزار شد

اجرای برنامه «رویش سبز» با محوریت جذب و پذیرش سطح سه طلاب خواهر

اهل بیت چون سیاسی بودند به شهادت رسیدند

امیدافزایی در حوزه علمیه تقویت شود

توسعه هوش مصنوعی در حوزه علمیه امر ضروری است

فوری/ امام جمعه اهل سنت ارومیه بیانیه داد

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار در محکومیت اقدام تفرقه افکنانه

وحدت اهل‌سنت و تشیع باید حفظ شود

بازجویی از 4 بازداشتی پرونده توهین به اهل سنت در شبکه یک + فیلم

مسلمانان در اصول مشترک با یکدیگر متحد هستند

بهبود روابط امریکا و ایران در دوران ترامپ؟

روایت «فارن پالیسی» از پشت پرده شکست آمریکا در یمن

قیمت لوبیاچیتی سر به فلک کشید

ثبت نام طرح چکاپ رایگان سلامتی در منزل !

تحلیل رسانه آمریکایی از گفته‌های روبیو درباره غنی‌سازی ایران

رای عجیب مجلس علیه منافع ملی

شبه جزیره هند در آستانه جنگ بزرگ؟

اقدامات پیشگیرانه مهمترین اصل درمان ناباروری است

بهترین روش مصرف شامپو برای حفظ سلامتی مو

کاهش ابتلا به سرطان با مصرف این مغز خوشمزه

بیت کوین در آستانه شکوفایی

مذاکرات جدی ایران و روسیه در حوزه گاز و انرژی

گزارش اختصاصی از استادیوم پارس شیراز

وحدت اسلامی سرمایه‌ای برای ملت ایران است

اقدامات نابخردانه موجب رنجش عمیق قلوب مسلمانان می شود

برنامه محفل، نماد وحدت و یکدلی مسلمانان + فیلم

رئیس شورای عالی کانون‌های بازنشستگی کشوری فارس : رقم متناسب سازی حقوق در بعضی از دستگاه‌های دولتی ناچیز بوده است

آغاز برداشت چغندر قند در جنوب فارس

اتفاق تاریخی؛ ایران هم در انتخاب پاپ جدید نماینده دارد

صدا و سیما رسانه ملی نیست

اعتراض رجانیوز: چرا توافق‌نامه ایران و روسیه معطل مانده است؟

3 عادت مفید برای سلامت چشم

علت زرد بودن زبان/ چطور می‌توان زردی زبان را درمان کرد؟

پنج عامل شایع بروز بیماری قلبی که طول عمر را کاهش می‌دهند

روایت آماری از سرنوشت شغلی دهه هشتادی‌ها

لوبیا چیتی نیم میلیونی شد

برنامه تولید نفت ایران برای 8 ماه آینده مشخص شد

تقلب در بازار برنج؛ پاکستانی‌ به جای ایرانی در سفره‌ها!

آیین سمنو پزان در اجتماع بزرگ عزاداران امام صادق (ع)

آخرین روزهای لطفعلی‌خان زند

نماینده ولی فقیه دراستان و استاندار آذربایجان غربی توهین به مقدسات اهل سنت را محکوم کردند

بیانیه فراکسیون اهل سنت مجلس در پی اقدامات تفرقه افکنانه

عملکرد ضعیف استان فارس در ووشو قهرمانی رده‌های کشور

جشنواره استانی شاهنامه خوانی در خنج

کند شدن روند پیری با مصرف روزانه امگا 3