پیام فارس

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام فارس - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/808282/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بیمار؛ زیر تیغ گرانی‌ِ دارو

جاسوسی متقابل رفقای کمونیست

ربایش در نیمه‌شب؛ اسرائیل کشتی فعالان حامی فلسطین را ربود

انتقاد یک پژوهشگر از دیدار رئیس جمهور با «چند چهره‌ افراطی قوم‌گرا» در ارومیه

کرونا» دیگر بومی شده است/ سویه‌های کنونی خطرناک نیستند

تاریخچه واکسن فلج اطفال؛ از وحشتِ همه‌گیری تا ریشه‌کنی

سقف اجاره‌بها در تهران اعلام شد؛ سایه انتظار بر سر مستأجران سایر شهرها

‌ گوشت را کیلویی 290 هزار تومان از دامدار می‌خرند و کیلویی 1 میلیون تومان به مردم می‌فروشند

پیش بینی قیمت دلار 20 خرداد 1404

پیش فروش محصولات مدیران خودرو امروز 19 خرداد 1404

رفتار متناقض در حوزه خودرو عامل بی‌اعتمادی مردم به بورس

مراسم ترحیم سرگرد عباس سپهی فردا در شیراز برگزار می‌شود

کشف 2 تُن گوشت فاسد از انبار یک کارخانه متروکه در کازرون

شرق: آیا وقت استعفای صدیقی نیست؟

سگ‌ها قانون را دور می‌زنند

میانجی‌گری روسیه با عمان متفاوت است

رمزگشایی از سفر بیروت

آرتروز چجوری ایجاد می‌شود؟

میانگین مصرف روزانه گاز نیروگاه‌ها از 281 میلیون مترمکعب فراتر رفت

تغییر حالت بیش از 90 درصد مزارع استخراج رمزارز از مجاز به غیر مجاز

چگونه مالیات، نروژ را ساخت و ایران با نفت سوخت؟

قیمت خودروهای داخلی و مونتاژ در بازار امروز 19 خرداد 1404

سخنگوی سازمان امور مالیاتی: 300 همت درآمدهای مالیاتی را از دست دادیم

پیش بینی قیمت طلا و سکه 20 خرداد 1404

از شایعه تا واقعیت افزایش قیمت نان؛ قیمت‌گذاری به بحران دولت تبدیل شده است؟

خبرخوش به مستاجران؛ 2.1 همت تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شد

حمایت از کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان برتر صادر کننده شاهد و ایثارگر کشور انجام می گیرد

برپایی غرفه بنیاد شهید در مسیر میهمانی 10 کیلومتری غدیر/ میزبانی از خانواده شهدای سادات

تجدید بیعت با شهدای سادات در پویش سراسری «سلام سید»/ در عید غدیر خم با شهدای سادات هم عهد می‌شویم

اتهام یا «افشاگری»؟

پس از 4 سال

جنگ بر سر مهاجرت در غرب آمریکا

شکایت از همتی

بایدها و نبایدهای تخم‌مرغ عسلی

رئیس مرکز ملی فرش: صادرات 40 میلیون دلاری فرش دستباف، واقعی نیست

بازار قطعات خودرو سر و سامان می‌گیرد؛ با متخلفان برخورد می‌شود

تولید دام سبک و سنگین چقدر است؟

خروج لوازم خانگی از سبد خانوار؛ قیمت‌ها بالا رفت

دلارهای بانک مرکزی کجا خرج می‌شوند؟

ماجرای نفوذ ایران به قلب امنیت اسرائیل

چین برگ برنده موشکی‌ غول‌پیکرش را رو کرد

نوک قله شبکه ایران در اسرائیل

آیا خوردن نمک زیاد باعث ایجاد آرتروز می‌شود؟

جزئیات «پیش‌فروش ارز» اعلام شد

کلاهبرداری در قالب تورهای مسافرتی

سناریوهای واکنش تهران در برابر اقدامات ضدایرانی شورای حکام

واکاوی خشونت کلامی و رفتاری در جامعه ایران

اروپا، دستیار بی‌مزد واشنگتن

ابهام استراتژیک در دولت پزشکیان

آب‌رسانی به بدن و تاثیر آن بر عملکرد مغز