پیام فارس

آخرين مطالب

تذکر بورسی نماینده شیراز به وزیر اقتصاد سياسي

تذکر بورسی نماینده شیراز به وزیر اقتصاد
  بزرگنمايي:

پیام فارس - عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
محسن دهنوی در نشست علنی  مجلس شورای اسلامی تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که بدین شرح است:
- تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی درخصوص لزوم اجرایی شدن قانون مجوز کسب و کار از طریق درگاه ملی، تذکر وی و جمعی از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص تکمیل طرح رو به اتمام کتابخانه مرکزی تالار شهر رشت، تذکر جبار کوچکی نژاد و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان درخصوص لزوم مدیریت قیمت و توزیع دارو، تذکر وی و جمعی از نمایندگان به وزیر دادگستری درخصوص لزوم افزایش نظارت بر کالاهای اساسی مردم
- تذکر غلامعلی کوهساری نماینده رامیان و آزادشهر و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص لزوم خرید پنبه از کشاورزان استان گلستان با قیمت مناسب، تذکر وی و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص لزوم خرید دانه های روغنی با قیمت مصوب در استان گلستان، تذکر وی و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان درخصوص لزوم تخصیص اعتبار جهت تکمیل بیمارستان رامیان، تذکر وی و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان درخصوص لزوم اجرای کمیسیون ماده 20 مبنی بر ارتقای بیمارستان امام حوزه انتخابیه به 64 تختخواب
- تذکر مهدی روشن فکر نماینده بویراحمد و دنا و جمعی از نمایندگان به وزیر صمت درخصوص لزوم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در تمام معاونت ها و سازمان های وابسته وزارتخانه
- تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی درخصوص لزوم اجرایی شدن احکام برنامه بودجه سال 1401 برای صدور سند برای زمین ها و خانه های مردم که دولت معارض می باشد، تذکر وی و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص لزوم رسیدگی به بازار آشفته گرانی و کمبود مرغ در سراسر کشور، تذکر وی و جمعی از نمایندگان به وزیر تعاون درخصوص توجه به بیمه کارگران ساختمانی
- تذکر محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز به وزیر بهداشت و درمان درخصوص ضرورت تامین پزشک متخصص و کادر درمان در شهرستان های محروم و دور از مراکز استان ها، تذکر وی به وزیر صمت درخصوص لزوم تامین زیرساخت های شهرک های صنعتی، تذکر وی به وزیر راه و شهرسازی درخصوص لزوم رسیدگی به تاخیرهای مکرر پروازهای ماه های اخیر به خصوص در استان یزد
- تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به وزیر دادگستری درخصوص لزوم کاهش هزینه های دادرسی برای اقشار کم درآمد جامعه
- تذکر حسین خسروی نماینده بیرجند و جمعی از نمایندگان به وزرای بهداشت و درمان و آموزش و پروش و علوم درخصوص ضرورت گنجاندن مضامین لانه جاسوسی آمریکا در کتب درسی
- تذکر محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان به وزیر بهداشت و درمان درخصوص لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان شهرستان اردکان
- تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور درخصوص ضرورت تخصیص اعتبار و افزایش خدمت رسانی به جزیره ابوموسی
- تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص تولید کود سولفات آمونیوم و صادرات آن و لزوم جلوگیری از اتلاف منابع در پتروشیمی ارومیه
- تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم بکارگیری مدیران ارزشی و انقلابی در ساختار وزارت نفت .
 
- تذکر مهدی شریفیان نماینده تهران و جمعی از نمایندگان به وزیر صمت: لزوم رسیدگی به افزایش شدید قیمت یونولیت سقفی.
- تذکر محمدرضا صباغیان نماینده مهریز به وزیر نفت: لزوم اقدام در خصوص افزایش میزان برداشت از میادین مشترک نفتی و گازی با کشورهای همسایه.
- تذکر علی اکبر علی‌زاده برمی نماینده دامغان به همراه 31 نفر از نمایندگان به وزیر علوم: لزوم برخورد مسئولانه وزیر علوم و روسای دانشگاه‌ها با آشوب‌های اخیر در فضای دانشگاه‌ها.
- تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به تورم 70 درصدی اقلام خوراکی و غذایی و کاهش قدرت خرید مردم.
- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه 11 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم تسریع در اجرای عملیات تکمیل و بهره‌وری از بلوار جانبازان دولت آباد شهرستان برخوار.
- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت ورود جدی به کشت فراسرزمینی.
- تذکر محمدرضا صباغیان نماینده مهریز به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی و تسهیل تحویل تراکتور مورد نیاز کشاورزان متقاضی.
- تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان به همراه 36 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم اقدام فوری در جهت رفع مشکل دندانپزشکی، افزایش هزینه‌ها و محرومیت بخش بزرگی از جامعه از خدمات دندانپزشکی.
- تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به همراه 40 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش وپرورش: لزوم تعیین تکلیف مدارس خارج از کشور از جمله مدارس کشور امارات.
- تذکر علی اکبر علی‌زاده برمی نماینده دامغان به همراه 26 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم اجباری شدن ورزش‌های رزمی و انفرادی برای نیروهای انتظامی و تجهیز آنها به سلاح‌های سرد علاوه بر سلاح گرم.
- تذکر مصطفی نخعی نماینده نهبندان و سربیشه به همراه 39 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: ضرورت تسریع در روند بکارگیری قبول شدگان هشتمین آزمون فراگیری دستگاه‌های اجرایی.
- تذکر علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز به رئیس جمهور: لزوم تسریع در تخصیص بودجه‌های عمرانی استان فارس.
- تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تخصیص امکانات و افزایش توجه به مدارس دولتی. همچنین تذکر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر اطلاعات: لزوم برخورد با افراد اغتشاشگر مسلح در شهر رشت. همچنین تذکر به وزیر نفت: لزوم بکارگیری نیروهای ارزشی و انقلابی در ساختار مدیریت وزارت نفت.
- تذکر محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز و بافق به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم چاره‌اندیشی برای کمبود دارو با وجود اوج گیری بیماری‌های ویروسی. همچنین تذکر به ریاست جمهوری: لزوم برنامه ریزی مناسب برای رسیدگی به وضعیت معیشتی زنان سرپرست خانوار. همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت افزایش حقوق مربیان و کارکنان مراکز فنی و حرفه‌ای کشور.
- تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیراندشت و سردشت به ریاست جمهوری و وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش نرخ ارز و بی ثباتی مجدد در سایر بازارها.
- تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت توجه و پیگیری برقرای ارتباط تلفن ثابت و تقویت تلفن‌های همراه کشور به ویژه در استان گیلان. همچنین تذکر به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم رسیدگی استنکاف بانک‌ها از پرداخت وام ازدواج و وام‌های ضروری.
- تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس، قشم و حاجی آباد به ریاست جمهور: لزوم انجام مسئولیت‌های اجتماعی خط انتقال نفت گوره به جاسک در استان هرمزگان طبق مصوبه دولت.
- تذکر غلامعلی کوهساری نماینده رامیان و آزادشهر و جمعی از نمایندگان خطاب به ریاست جمهور: لزوم تخصیص اعتبار به طرح های عمرانی مصوب سفر ریاست جمهور به استان گلستان در سال 1401.
- تذکر علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز و زرقان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم تعیین تکلیف مالباختگان بورس و بازگرداندن اعتماد مردم به بورس.
- تذکر حسین خسروی نماینده بیرجند و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم ایجاد شبکه مطالبات مردمی.
- تذکر بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم برخورد مناسب خطوط هوایی با مسافران و جبران مادی و معنوی تأخیر پروازها. همچنین تذکر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم پیگیری و حل محورهای استیضاح اخیر وزیر صمت.
- تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور و جمعی از نمایندگان به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: لزوم تداوم استقرار بالگرد اورژانس هوایی شهرستان نیشابور که در مالکیت هوانیروز است.
- تذکر مهدی شریفیان نماینده تهران و جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: تقویت زیرساخت‌ها و افزایش پهنای باند نرم افزار داخلی جایگزین پیام رسان‌های خارجی.
- تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر و سردشت و جمعی از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت رسیدگی به وضعیت نابسامان ستاد تسهیل در رفع موانع تولید.
- تذکر علی اکبر علی‌زاده برمی نماینده دامغان و جمعی از نمایندگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: لزوم تجدیدنظر انتصاب روسای دانشگاه‌های کشور.
- تذکر محمدرضا احمدی و خلیل بهروزی‌فر نماینده رشت و فومن و جمعی از نمایندگان به وزیر امور خارجه: لزوم موضع‌گیری قاطعانه وزارت امور خارجه در سیاست خارجی./خانه ملت

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/281871/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

تاثیر اختلال در دستگاه گوارش روی ریزش مو

درمان قارچ ناخن و میخچه پا در طب سنتی

کندوی پول ساز | چطور محصولی مثل عسل را صادر کنیم؟

علت گرانی شدید قیمت پیاز

زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)

راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

قدمت 150 ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده

آغاز رقابت بیش از 36 هزار نفر در فارس در رشته تجربی

مشارکت 256 نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

اگر بعد از خوردن بستنی سرفه می‌کنید ممکن است به این بیماری دچار باشید

چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟

عفونت‌های مختلفی که ممکن است در بدن ایجاد شود

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

فارس: حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / 2 تروریست به هلاکت رسید

فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود

سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم

بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز

جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است

بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم

اجرای بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس

تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید