پایگاه خبری "خبرداری" گزارش می دهد/ عبداللهی بر نقش کلیدی نمایندگان در تحقق اهداف راهبردی شرکت بیمه تاکید کرد دیجیتال برای تقویت شبکه فروش بیمه دی نه رقیب یا باعث اخراج
بیمه دی
بزرگنمايي:
پیام فارس - با وجود آنکه فناوری و نوآوری همواره تاثیرات شگرفی بر زندگی انسان گذاشته و می گذارد، اما تهدیدهای بزرگی را رقم می زند که مسیر زندگی انسانها را تغییر می دهد و شرایط اداره کشور را سخت می کند. یکی از اتفاقات بزرگی که بتازگی رخ داده، تولد هوش مصنوعی است، تولدی که از روزهای ابتدای ظهور، بحران های بزرگی را پیش بینی کرده است.
از زمانی که هوش مصنوعی پا به عرصه گذاشته، بسیاری از مشاغل را مورد تهدید جدی قرار داده که تهدید مشاغل در حوزههای خدمات، شدت و سرعت بیشتری داشته است. سرعت تعدیل نیرو در کشورهای بزرگتر و پیشرفته تا که در عرصه خدمات فعالیتهای بیشتری دارند، چشمگیرتر بوده است.
بر اساس آخرین اطلاعات و اعلامیه های صادره، شرکت متا در سه سال گذشته 21 هزار نفر را اخراج کرده است. بویینگ 400 نفر را از برنامه پرتاب موشک به ماه حذف کرده و شرکت خدمات دیجیتال آلی برنامه اخراج 500 نفر را دارد. شرکت اچ پی نیز اعلام کرده تا 18 ماه آینده 2500 نفر را اخراج میکند و سیلر فورس اخراج 1000 نفر را در دستور کار دارد. همچنین پست آمریکا برای اخراج 2000 نفر برنامهریزی کرده است. این تنها بخشی از آمارهای تعدیل نیرو ناشی از هوش مصنوعی در آمریکاست که ادعای مدیریت جهانی دارد.
البته بحران اخراج و بیکاری در کشورهای دیگر دست کمی از آمریکا ندارد و آمارهای جهانی حکایت از آن دارد که 41 درصد شرکتهای جهان قصد کاهش نیرو تا 2029 را دارند، آماری که زنگ خطر را برای شاغلان بخش خدمات به صدا درآورده و احساس ناامنی شغلی را برای آنان رقم زده است. این روند میتواند بسیاری از برنامهریزیها انسانها در حوزههای گوناگون از اجتماعی تا اقتصادی و دیگر بخشها را تحت تاثیر قرار دهد به نوعی که باید منتظر گسترش روزافزون بیکاری، از دست رفتن فرصتهای شغلی و بحران های اجتماعی کاهش ازدواج، فرزندآوری و بحران سالمندی باشیم.
نگرانی از تعدیل نیرو، بیکاری و بحران اقتصادی خانواده ها ناشی از هوش مصنوعی در ایران نیز همه گیر شده و بخش خدمات بیشتر از این بابت در هراس هستند. البته داستان ایران با تمام جهان متفاوت است زیرا در شرایط اقتصادی شکننده ناشی از جنگ اقتصادی با ابزار تحریم ها قرار داریم.
یکی از مهمترین بخشهای اقتصادی، صنعت بیمه است که افراد بسیاری در این صنعت مشغول خدمت هستند. اگرچه نمایندگی های فروش نقش عمده ای در صنعت بیمه دارند، اما دیجیتالی شدن باعث نگرانی شدید فعالان صنعت بیمه شد. هنوز نمایندگی های فروش صنعت بیمه از فشار دیجیتالی شدن و کوچ از فضای فیزیکی به فضای مجازی خلاص نشده بودند که هوش مصنوعی پا به عرصه گذاشت و نگرانی ها را دوچندان کرد.
با توجه به نقش آفرینی و تاثیرگذاری نمایندگی های فروش، چالش از دست رفتن انگیزه و تغییر شغل نمایندگی های فروش بیمه بشدت مطرح است، نگرانی که مدیرعامل بیمه دی بخوبی از ان باخبر است و برای آنکه اطمینان خاطر را به آنان بدهد، مراسم تجلیل از نمایندگان برتر فروش را برگزار کرد که علاوه بر نمایندگی های حاضر در مراسم ، سایر نمایندگان فروش بیمه دی در کشور نیز به صورت برخط حضور داشتند
در این مراسم هادی عبداللهی بر نقش کلیدی نمایندگان در تحقق اهداف راهبردی شرکت بیمه تاکید کرد و گفت: شرکت بیمه دی بدنبال کسب رکوردهای تازه، سه سیاست کلان «تحول دیجیتال، ارتقای سودآوری و افزایش توانگری» را در سال جاری در دستور کار دارد.
وی با تاکید بر اینکه آنچه مشتریان از بیمه دی برداشت میکنند، از دریچه عملکرد نمایندگان فروش شکل میگیرد گفت: اعتقاد داریم نمایندگان فروش، ویترین و پیشانی شرکت هستند و کیفیت و کمیت عملکرد نمایندگان، تصویر واقعی ما را در جامعه منعکس میکند، رابطه ای که باید مبتنی بر اعتماد، همکاری و زبان مشترک باشد.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به عملکرد موفق نمایندگان در سال گذشته گفت: 26 درصد نمایندگان، بیش از 80 درصد پرتفوی شرکت را محقق کردند، آماری که نشان میدهد ارزیابی عملکرد باید عادلانه، مبتنی بر تلاش و در راستای تشویق عملکرد متعهدانه باشد.
عبداللهی با اعلام اینکه تمام نمایندگان میتوانند بر اساس رتبه و سطح بندی مشخص شده، از تسهیلات خرید سهام شرکت بهرهمند شوند، از رتبه بندی در بیمه تکمیلی برای رفاه بیشتر شبکه فروش خبر داد و گفت: این اقدامات، نشاندهنده حسن نیت شرکت در حمایت از نمایندگانی است که بهصورت حرفهای و متعهدانه فعالیت میکنند.
مدیرعامل بیمه دی از تحول دیجیتال به عنوان یکی از سیاستهای کلیدی شرکت در سال جاری یاد کرد گفت: با ارتقای اپلیکیشن دیدار به سوپر اپلیکیشن و تقویت شعبه دیجیتال، فرآیندهای بیمهگری به سمت هوشمند شدن حرکت خواهد کرد، اما این تحول بهمنزله حذف نمایندگان نیست، بلکه در راستای تسهیل فعالیت آنهاست.
عبداللهی با تاکید بر اینکه هیچ شعبهای را رقیب شبکه فروش ندانستهایم و در این مسیر نیز نمایندگان، نقش کلیدی خواهند داشت گفت: آینده صنعت بیمه در قالب بیمه دیجیتال و با محوریت هوشمندسازی خواهد بود و بیمه دی نیز در این مسیر، از ظرفیتهای فناورانه برای پیشی گرفتن از رقبا بهره خواهد گرفت.»
وی با تاکید بر اینکه از عمدهفروشی به سمت خردهفروشی در حال حرکت هستیم گفت: این مسیر تنها با همراهی شبکه فروش امکانپذیر است و نمایندگان نقش کلیدی در تحقق این هدف دارند.
مدیرعامل بیمه دی با تأکید بر اینکه «نمایندگان باید پویا، مطالبهگر و پیشرو باشند افزود: نمایندگان باید ذائقه بازار را به شرکت منتقل کنند و مانند عضوی متعهد و پاسخگو عمل کنند.
لینک خبر:
https://khabardaari.ir/34367/
https://poollnews.ir/460677/
-
يکشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۳۵:۲۷
-
۱۲ بازديد
-

-
پیام فارس
لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/959333/