پیام فارس

آخرين مطالب

راهنمای خرید عطر با رایحه‌های بهاری (زنانه+ مردانه) اقتصادي

راهنمای خرید عطر با رایحه‌های بهاری (زنانه+ مردانه)
  بزرگنمايي:

پیام فارس - بازار / یکی از پرچالش‌ترین کارهایی که این روزها می‌توانید دررابطه‌با استایل درگیر آن شوید انتخاب عطر و ادکلن است. فرقی نمی‌کند این عطرها زنانه باشند یا مردانه به‌هرحال اگر از آن دسته از افرادی باشید که به استایل شخصی اهمیت زیادی می‌دهید قطعا انتخاب و خرید عطر مورد نظرتان می‌تواند دشوار باشد. 
تنوع این کالا در بازار بسیار زیاد است و ازآن‌جایی‌که محصولی هنری همراه با جزئیات زیاد محسوب می‌شود پیداکردن نسخه‌های اصل و پرداخت هزینه‌های آن‌ می‌تواند چالش برانگیز باشد. در این مقاله سعی داریم تا شما را بیشتر با این محصولات آشنا کنیم. ازاین‌رو چند نمونه از بهترین‌شان را برای‌تان معرفی می‌کنیم که بیشتر به سمت رایحه‌های بهاری می‌روند.
ویژگی‌های عطرهایی با رایحه بهار
بهار یک فصل زنده، فعال و پر از رنگ است. بیشتر شما این فصل را به‌خاطر تازگی که دارد دوست دارید. این تازگی در بهار مدیون خنکی منحصربه‌فرد آن است که تمام عناصر را درخشان می‌کند و جلا می‌دهد. در فصل بهار شما شاهد شکوفه زدن گل‌های بهاری و غنچه‌ها هستید. 
آغازی برای رشد میوه‌ها با عطرهای هوس‌انگیز. قطعا از ترکیب چنین رنگ و رایحه‌ها آثاری بسیار فاخر و زیبا در قالب عطر و ادکلن تولید می‌شود که افراد بسیاری خواستار آن‌ها هستند. اما انتخاب یک ادکلن با رایحه بهاری برای خانوم‌ها یا آقایان نیاز به داشتن کمی اطلاعات و رعایت نکات دارد که شامل موارد زیر می‌شوند.
نت‌های گلی نت‌هایی با حس تازگی این 2 مورد در تمامی عطرهایی که رایحه بهاری به‌همراه دارند مشترک است. در واقع در این نوع عطرها نت‌های ابتدایی را با رایحه انواع گل‌های بهاری مثل یاس و رز شروع می‌کنند و در ترکیب‌ نت‌های دیگر این رایحه را نگه می‌دارند. به همین دلیل است که وجود نت‌های گلی در ساخت عطرهای بهاری بسیار ضروری معرفی می‌شوند.
بررسی نت‌های گل در عطرهای بهاری
تقریبا در ساخت تمام عطرها از نت‌های گل بسته به پایه اصلی عطر استفاده می‌شود اما در مورد عطرهای بهاری این ترازوی نت‌های گلی بسیار سنگین‌تر می‌شود. دلیلش کاملا روشن است. تنها راحیه‌های گل‌های بهاری، یک عطر بهاری را شکل می‌دهند. نت‌های ملایم از گل‌های شرقی، گل‌های تازه و پودری مجموع این رایحه‌ها را شامل می‌شود. 
این فصل با عطرهای شیرین و دلنشینی که دارد قرن‌ها توانسته هنرمندان و عطرسازان را شیفته خود کند. معمول‌ترین رایحه‌های موجود در عطرهای بهاری شامل اسطوخدوس، گل رز، شکوفه پرتقال، یاس، زنبق، گل پنبه و شکوفه گیلاس می‌شوند.
بررسی نت‌هایی که حس تازگی را در عطرهای بهاری ایجاد می‌کنند

پیام فارس

 برای ایجاد حس تازگی و خنکی در عطرها معمولا از رایحه‌های مرکبات، میوه‌ها، سبزیجات و دریا استفاده می‌کنند. فصل بهار بهترین زمان برای رشد میوه‌ها و مرکبات خوش‌طعم و عطر است و نمی‌توان زیبایی آن‌ها را به عطرهای بهاری اضافه نکرد. استفاده از عطرهایی که تازگی و خنکی رایحه‌های میوه‌ها را در خود دارد سبب می‌شود تا در فصل گرما استشمام این عطرها بسیار دل‌نشین و اشتیاق‌آ‌ور باشد. 
نت‌هایی که در هوای گرم می‌توانند چنین احساسی را به شما منتقل کنند شامل خس‌خس، علف، لیمو، اوزون و نعناع فلفلی هستند که در ادکل‌های بهاره به‌کار می‌روند. استفاده از این نوع عطرها برای استایل‌های کژوال و راحت بسیار مناسب است و می‌توانید در محل کار یا هنگام خرید این عطرها را استفاده کنید.
نکات مهمی که باید در انتخاب و استفاده از عطرهای بهاری به آن‌ها توجه کنید
در واقع استفاده از این نکات برای شمایی که علاقه به خوش استایلی دارید و عطرها را یک عضو مهم در معرفی شخصیت خود می‌دانید می‌تواند بسیار ضروری و کارآمد باشد. برداشتن تنها چند قدم ساده می‌تواند در انتخاب و خرید عطرهای بهاری به شما کمک کند و کیفیت خرید را بالا ببرد. این نکات شامل موارد زیر هستند.
عطرهای زمستانی را به‌کل کنار بگذارید با فصل بهار بیشتر آشنا شوید و ارتباط بگیرید شناخت‌تان را از نت‌ها بالا ببرید رایحه‌های کلاسیک مخصوص بهاری را بشناسید عوامل محیطی را در نظر داشته باشید حواس 6گانه خود را درگیرکرده و به‌کار بگیرید عطرهای زمستانی را کنار بگذارید
زمستان به‌دلیل این‌که دمای بدن کاهش پیدا می‌کند مجبور است تا تلاش بیشتر برای نگه‌ داشتن عطر کند. استفاده از عطرهای سنگین در زمستان به همین دلیل رواج پیدا می‌کند. در زمستان شاهد استفاده از این عطرهای سنگین هستیم که بسیار هم پرطرفدار هستند.
با بهار بیشتر آشنا شوید
بهار فصلی است که با درخشش نور آفتابی که دارد دمای بدن را بالا می‌برد و رطوبت پوست افزایش پیدا می‌کند. در این ‌صورت لازم نیست که از عطرهای سنگین استفاده کنید. بهار فصل استفاده از رایحه‌های خنک و بسیار سبک است.
شناخت‌تان را از نت‌ها بالا ببرید
با بالا رفتن درک‌تان از نت‌ها می‌توانید انتخاب بهتری در عطرها داشته باشید. به‌طور کلی عطرها از 3 نت تشکیل می‌شوند که هرکدام دارای ترکیباتی از رایحه‌های مختلف هستند. نتی که پس‌از استفاده از عطر به مشام‌تان می‌رسد را نت ابتدایی می‌گویند که در ادامه آن نت میانی و در انتها نت پایانی را در تمام عطرها مشاهده خواهید کرد. عطری که استفاده می‌کنید ترکیب و هماهنگی میان این 3 نت با رایحه‌های ترکیبی آن‌ها است.
رایحه‌های کلاسیک بهاری
نت‌های کلاسیک بهاری که معمولا برای تمام عطرهای بهاری زنانه استفاده می‌شوند شامل ترنج، لیمو، ماندارین و نت گل‌های عاشقانه مثل زنبق، یاس و رز هستند. رایحه‌های کلاسیک بهاری حسی شبیه به طراوت، شادمانی و تازگی را به شما منتقل می‌کنند.
عوامل محیطی را درنظر بگیرید
باید به این نکته توجه داشته باشید که با وجود سبکی و خنک بودن رایحه‌های عطرهای بهاری باز هم برای استفاده از آن‌ها باید عواملی مانند رژیم غذایی، نوع پوشش و حتی آب‌وهوا را در نظر داشته باشید چراکه می‌توانند تاثیر بسیاری روی ماندگاری و پخش شدن عطر داشته باشند.
استفاده از حواس 6 گانه

پیام فارس


 انتخاب درست شما در عطر باعث می‌شود تا حواس 6 گانه شما فعال شود. عطری که نمادی از انرژی و حال تازه شما در فصل بهار را نشان دهد، ترکیبی دلنشین از گل‌ها و میوه‌های بهاری را در خود دارد.
جمع‌بندی
با مطالعه مطالب این مقاله حتما دریافته‌اید که انتخاب یک عطر بهاری خوب چقدر سخت و چالش برانگیز است. در واقع این‌کار به آسانی که تصور می‌کنید نیست و در بیشتر مواقع باید از فروشنده مشاوره دریافت کنید. بااین‌حال اگر بتوانید از شیوه‌های ارائه‌شده به‌خوبی استفاده کنید قطعا می‌توانید بهترین عطرهای بهاری را برای خود خریداری کنید.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/817414/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تاثیر آب سرد و ترشی در کاهش قوای جنسی

حفظ ارزش پول و راهکارهای کارآمد برای محافظت از سرمایه

پدر سرداران شهید «جوانمردی» در شیراز به فرزندان شهیدش پیوست

همایش تبیین انتخابات با حضور علمای اهل سنت

شهرستان ارسنجان آماده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

محدودیت در ارتباطات جهانی، مهم‌ترین چالش امروز ایران است

گیاهان دارویی موثر در باروری و چندقلوزایی

قیمت روز تخم‌مرغ 28 خرداد 1403

ضرورت تمرکز بر پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شیراز

آیین کتابت قرآن کریم در شهر نی‌ریز

60 برنامه فرهنگی طی دهه امامت و ولایت در سروستان برگزار می‌شود

پروژه های سرمایه گذاری زمینه ساز توسعه پایدار شهری است

30 پاسخ «عصر ایران» به 30 دلیل مخالفان شرکت در انتخابات

روند کاهشی نرخ اخزا ادامه دارد

اسارت 640 کودک فلسطینی در کرانه باختری/ بازداشت کودک هفت ساله

اسارت 640 کودک فلسطینی از هفتم اکتبر/ بازداشت کودک هفت ساله

عید قربان امسال مردم غزه خود را قربانی قبله اول مسلمین کردند

اسارت 640 کودک فلسطینی در کرانه باختری

اسارت 640 کودک فلسطینی از هفتم اکتبر

انتخابات فرصتی فراهم کرده تا دوباره جامعه قدرت خود را نشان دهد

انتصاب استاندار فارس به عنوان رئیس ستاد عالی بازی‌های هندبال نوجوانان آسیا

معجزه پنیرمایه در درمان ناباروری

رجب‌زاده: فجر باید جایگزین مس رفسنجان شود

پارکینگ یا بیمارستانی دیگر در دل باغات قصردشت

شعله‌های سرکش آتش در دل جنگل‌های رستم فارس فروکش کرد

استاندار فارس رئیس ستاد عالی بازی‌های هندبال نوجوانان آسیا شد

اهمیت خواب کافی در ناباروری

کنترل قیمت بلیت هواپیما از وزارت راه سلب شد

برنامه‌های دهه ولایت و امامت فارس اعلام شد

ضرورت تمرکز بر پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شیراز/ دنبال ارتقای کیفیت زندگی شهروندان هستیم

برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادگران فارس در قادرآباد

دوشنبه های تسهیل گری در ایستگاه سوم

کنگره شهدا باید نسل جدید را با فرهنگ دفاع مقدس پیوند بزند

عبدالکریمی: هر کاندیدایی بگوید با آمدن من مسائل کشور حل می‌شود شارلاتان سیاسی است

خرید برق صرفه‌جویی شده کشاورزان به 4 برابر قیمت

بازار خودرو در سراشیبی؛ ریزش 25 درصدی قیمت خودروهای داخلی

چرخش جدید در خلیج فارس/ چرا منامه محتاطانه به تهران نزدیک می‌شود؟

اقامه نماز تسلیم وبندگی با حضور کیشوندان و گردشگران

دفاتر خدمات گردشگری، سفیران معرفی کیش در سراسر کشور هستند

اجلاسیه "شهدای غریب در اسارت" استان سمنان برگزار شد

آیا ماءالشعیر سنگ کلیه را از بین میبرد؟

تورهای لوکس جنوب آسیا

اقامه نماز عید قربان در سوریه

افتتاح نیروگاه‌های خورشیدی عطرآباد اردکان

برخورد قانونی با متخلفان مالیاتی

وصول 173هزار میلیارد ریال مالیات و ارزش افزوده در فارس

دعوت علمای اهل تسنن بخش رخ تربت حیدریه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری

هر یک رای تیری است به سینه دشمنان اسلام

در انتخابات حضور قوی و حداکثری داشته باشیم

ادعای بزرگ درباره وضعیت زندگی شخصی قالیباف در ایران اسلامی