پیام فارس

آخرين مطالب

رزرو هتل شیراز با برنامه گشت شهری اجتماعي

رزرو هتل شیراز با برنامه گشت شهری
  بزرگنمايي:

پیام فارس - شیراز یکی از شهرهای بزرگ در کشور ایران است. رزرو هتل شیراز، یکی از چالش‌های سفر محسوب می‌شود؛ زیرا انتخاب بهترین هتل و خدمات عالی کاری دشوار است. - اخبار بازار -
این شهر زیبا جمعیت بسیار زیادی را پوشش می‌دهد. شیراز یک شهر پر آوازه در جهت مقاصد گردشگری است. جاذبه‌های گردشگری و دیدنی این شهر نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند.
گشت شهری در شیراز برای بازدید از مکان‌های دیدنی و زیبای این شهر انجام می‌شود. شیراز گردی در همه تورها و هتل‌ها به صورت یکسان است.
رزرو هتل شیراز
رزرو هتل شیراز، باید در اولویت‌های سفر شما باشد. این هتل بزرگ برای اقامت راحت شما تاسیس شده است. هتل شیراز یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره در شهر تاریخی است. لوکیشن این هتل به گونه‌ای طراحی شده است که به همه مکان‌ها دسترسی خواهید داشت. باغ‌های زیبای شیراز، دروازه قرآن، آرامگاه حافظ و سعدی از مکان‌های مشرف به هتل بزرگ شیراز است. با تاسیس این هتل در مسیرهای اصلی نگران تردد در خیابان‌ها نباشید.
این امر منحصربه‌فرد بودن موقعیت مکانی این هتل بزرگ را نشان می‌دهد. رزرو هر هتل در شیراز به تعداد روزهایی که اقامت دارید، وابسته است. تعداد نفرات و افرادی که با شما هم سفر شده‌اند، نیز از عوامل دخیل در نرخ رزرو هتل شیراز خواهد بود. نام دیگر این هتل دروازه قرآن است که مسافران قدیمی به این نام می‌شناسند. این هتل 12 طبقه دارد که با 158 اتاق آماده خدمت رسانی به مسافران است. گردشگران بزرگ این هتل را برای تفریح و اقامت خود برمی‌گزینند.
هتل هما شیراز
هتل هما شیراز با داشتن پنج سالن، علاوه‌بر مجالس و مهمانی‌ها، میزبان همایش‌ها و کنفرانس‌هایی است که سالیانه در شهر شیراز برگزار می‌شوند. در این میان، سالن وصال به عنوان تالار عروسی هتل هما با ظرفیت حدود هزار نفر به عنوان یکی از باشکوه‌ترین سالن‌های شیراز جهت برگزاری مراسم ازدواج و میهمانی‌های مجلل شناخته می‌شود. از دیگر امکانات هتل هما شیراز می‌توان به پارکینگ روباز رایگان، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، ترانسفر رفت‌وبرگشت، لاندری (خشکشویی)، اتاق کنفرانس و تجهیزات سمعی بصری و نمایش اشاره کرد که جملگی با هدف ایجاد تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت در شهر شیراز برای مسافران فراهم شده‌اند.
گشت شهری در شیراز
شیراز شهر بهار نارنج است. این شهر را به شاهچراغ نیز می‌شناسند. در گشت شهری شخصی با اطلاعات کامل و تحصیل کرده تور لیدر مسافران می‌شوند. گشت شهری برای مسافرانی که تابه حال به این شهر سفر نکرده‌اند، جذابیت زیادی دارد. به دلیل وجود آثار تاریخی و فرهنگی زیاد، شیراز گردی طی چند نیمروز انجام می‌شود. این گشت شهری با توجه به تعداد روزهایی که در شیراز اقامت دارید، برنامه‌ریزی خواهد شد. روال رزرو هتل شیراز با برنامه گشت شهری به صورت زیر است:

پیام فارس

رزرو هتل شیراز توسط آژانس مسافرتی یا به صورت شخصی انجام می‌شود. پس از اقامت در هتل‌های زیبای شیراز گشت شهری به شما پیشنهاد خواهد شد.همه اطلاعات لازم درباره ساعت و روز حرکت در اختیار مسافر قرار می‌گیرد.روز موعود افراد را در لابی هتل فراخوان می‌دهند تا با تور لیدر آشنا شوند.سپس، همراه با مسافرانی دیگر سوار بر خودرو برای دیدن جاذبه‌های گردشگری به راه می‌افتند. تور لیدر، به طور کامل اطلاعات هر آثار هنری، تاریخی و فرهنگی را برای شما شرح می‌دهد؛ اینگونه با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شوید. جاذبه‌های گردشگری
رزرو هتل شیراز، یکی از جذاب‌ترین کارها هنگام سفر است. شیراز مملو از آثار تاریخی از هنرمندان و مکان‌هایی با قدمت چندین ساله است. هنگامی که در مکان‌های دیدنی حضور پیدا می‌کنید، فنجان ذهن خود را خالی نگه دارید تا با توضیحات کامل‌تری درباره آن‌ها روبه‌رو شوید. در شیراز عکس‌های یادگاری و پر خاطره‌ای خواهید داشت. یکی از قطب‌های گردشگری ایران شیراز نام دارد. این شهر زیبا بوی معنویت می‌دهد. از بدو ورود به شیراز شاهچراغ زیبا و پر شکوه را در لیست بازدیدهای خود قرار دهید. بوی خاک کهن سراسر شیراز را پر کرده است؛ زیرا، آثار تاریخی و فرهنگی زیادی در آن پدید آمده‌اند. در گشت‌های مختلف جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد که شامل:
بازدید از باغ ارم، خواجوی کرمانی، آرامگاه حافظ و سعدی، دروازه قرآن، باغ جهان‌نمابازار و حمام وکیل، سرای مشیر، ارگ کریم خانی، بازار و مسجد وکیل، خانه زینت الملوک، نارنجستان قوامتخت جمشید و نقش رستمپاسارگاد مقبره کوروش کبیرآبشار مارگون

پیام فارس

تخت جمشید کهن
تخت جمشید یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های گردشگری در شهر شیراز است. این مکان زیبا ذهن آدمی را به تفکر وا می‌دارد. شهر تاریخی تخت جمشید حاصل دست رنج معماران و کارگران ایرانی است. هنر معماران در همه جای ایران مشاهده می‌شود و بی‌نظیر بودن آن‌ها را نشان می‌دهد.
در گذشته از تخت جمشید با نام پارسه یاد می‌شد. هر دولت و قومی که پس از ساخت تخت جمشید به آن حکومت می‌کردند و نام‌های متعددی مانند پرسپولیس، پرسه پولیس، صد ستون، تخت حضرت سلیمان و … را انتخاب کرده‌اند. آخرین دولتی‌هایی که بر این شهر تاریخی حکومت می‌کردند، هخامنشیان بودند.
کتیبه‌هایی که در تخت جمشید وجود دارند. این کتیبه‌ها در گذشته قابل رویت و خوانا بود؛ اما، امروزه هیچ کس قادر به خواندن خطوط میخی بر روی آن‌ها نیست. از جمشید به عنوان یکی از بزرگان پادشاه ایرانیان یاد می‌شود. و نام تخت جمشید از آن دولت سرچشمه می‌گیرد. گفتنی است، نام تخت جمشید در آثار جهانی مشاهده می‌شود.
کلام آخر
رزرو هتل شیراز با برنامه گشت شهری بهترین سفر را برای شما به ارمغان می‌آورد. هفته‌ها گشت‌وگذار در این شهر بی‌نظیر کم است. کسانی که به شیراز سفر می‌کنند، از جاذبه‌های گردشگری زیادی اطلاعی ندارند. رزرو هتل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کنار اقامت راحت و بی دردسر، گشت شهری را داشته باشید. شیراز منبع آثارهای باستانی است و باید در حفظ آن‌ها بکوشیم.
"این مطلب تبلیغاتی است"

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/817050/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نمره قبولی سرطلایی استقلال به نکونام

یک کشته در تصادف جاده رامجرد به درودزن

دعوت امام جمعه اهل سنت مسجدالنبی بجنورد به شرکت در انتخابات

اقامه نماز عید قربان در تمام نقاط فارس

دعوت امام جمعه اهل سنت باغلق راز و جرگلان به شرکت در انتخابات

مدیرکل بنیاد کرمانشاه: خانواده های شاهد و ایثارگر سفیران فرهنگی نظام اند

پورمحمدی پدیده مناظرات می‌شود؟

چه موادی اثربخشی مکمل‌های غذایی را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟

خبر مهم برای مالکان و مشاوران املاک

خبر مهم درباره بورس؛ دامنه نوسان تغییر می‌کند

پیش‌بینی جدید رییس اتحادیه طلا درباره قیمت‌ها

تأمین اعتبار اجرای عملیات بهسازی محور‌های میانرود_کیان آباد

مدیریت گرمای تابستانی با مصرف بهینه آب

پرداخت تسهیلات 10 میلیارد تومانی وام قرض الحسنه تشویقی به دبیران متوسطه دوم برای تصحیح اوراق امتحانی

برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز دوشنبه 28خرداد + ساعت اکران «تگزاس3» و قیمت بلیت

تجهیز منابع طبیعی فارس به 38 دمنده و 150 قرقبان

تحلیلگر آمریکایی: بلینکن، آمریکا را در باتلاق نتانیاهو فرو می‌برد

اقامه نماز بندگی در سومین حرم اهل بیت در ایران

قالیباف از پاکدست ترین مدیران کشور است

کلاس‌های آموزش نظامی ویژه نوجوانان بسیجی در روستای الیف به روایت فیلم

نماز عید قربان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) اقامه شد

«زندگی بی‌نفس» تمام شد/ دختری شجاع که اسیر باند خلافکاران است

نماز عید سعید قربان در سومین حرم اهل بیت اقامه شد + فیلم

اقامه نماز عید قربان در فارس

منابع طبیعی فارس به 38 دمنده و 150 قرقبان تجهیز شد

پیام عید قربان اینست که نباید اسیر جلوه‌های دنیا شدیم

جشن عید قربان در زورخانه مالک اشتر صغاد

شکوه بندگی در جوار گنبد فیروزه‌ای حرم شاهچراغ (ع) در شیراز

173هزار میلیارد ریال مالیات و ارزش افزوده در فارس وصول شد

وصول 17 هزار و 300 میلیارد تومانی مالیات در استان فارس

آغاز به‌کار رسمی ستاد پزشکیان در استان فارس

خطراتی که سلامت جنین را تهدید می کند

نماز عید سعید قربان در قشم اقامه شد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سه میلیون و 860 هزار فقره تسهیلات پرداخت کرد

شیراز میزبان همایش ملی شعر رضوی و علوی

گام‌های فارس برای حل بحران کم‌آبی: شتاب‌بخشی پروژه‌ها، یاری گرفتن از ائمه جمعه

حضور در انتخابات هم حق است و هم تکلیف

9 جایگاه موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام ویژه عید قربان در شیراز ایجاد شد

تفال به حافظ دوشنبه 28 خرداد 1403؛ سرم خوش است و به بانگ بلند می‌گویم...

نظر یک نماینده مجلس درباره قالیباف

رخداد 139 زمین‌لرزه در یک هفته اخیر / ثبت 2 زلزله 4.3 ریشتری در فارس

آقای قالیباف از پاکدست ترین مدیران کشور است

اجاره آپارتمان در شش شهر بزرگ ایران؛ از تهران تا تبریز و شیراز

ستادهای انتخاباتی پزشکیان در فارس آغاز بکار کردند

دلیل ورشکستگی هپکو بعد از خصوصی سازی به روایت جلیلی و دانش جعفری

توجه جدی به نقش برجسته دبیران ستاد امر به معروف در ادارات

ستاد انتخاباتی پزشکیان در شیراز

مشارکت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) برای حل مشکل راه آهن متروکه قم

سیاست خارجی مطلوب دولت بعد: تعامل با غرب؛ تنش‌زدایی با همسایگان

قحطی شدید در شمال غزه؛ جان ده‌ها هزار کودک در خطر است