پیام فارس

آخرين مطالب

از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف 16 هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس اجتماعي

از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف 16 هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  بزرگنمايي:

پیام فارس - مهم‌ترین روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
دپو بیش از 10 هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز جانشین فرمانده انتظامی شیراز از کشف 10 هزار و 400 لیتر گازوئیل قاچاق در انبار متروکه در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران کلانتری 25 شریف آباد از دپو مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق در انباری متروکه مطلع شدند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی محل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این مکان 10 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: مبارزه جدّی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو سوخت قاچاق از طریق تماس با مرکز فوریت‌های 110 پلیس را مطلع کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
دستگیری عامل تیراندازی در خفر فرمانده انتظامی خفر از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حجت‌اله احمدیان فرمانده انتظامی خفر اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
او تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

پیام فارس

کشف 5 هزار و 600 لیتر گازوئیل قاچاق در داراب جانشین فرمانده انتظامی داراب از کشف 5 هزار و 600 لیتر گازوئیل قاچاق و توقیف 3 دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ عبدالکریم ساسانی جانشین فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به 3 دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.
او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها 5 هزار و 600 لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.
سرهنگ ساسانی با بیان اینکه در این رابطه 3 نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف یک کیلو و 154 گرم مواد مخدر از نوع هروئین خبر داد. 
سرهنگ علی‌اصغر محمدپور فرمانده انتظامی شهرستان جهرم بیان کرد: در جهت برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید حامل 2 سرنشین مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند؛ و افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.
فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع 150 بسته هروئین به وزن یک کیلو و 154 گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
توقیف ادوات حفاری غیرمجاز در خرامه
فرمانده انتظامی خرامه از توقیف 3 دستگاه خودرو کمپرسور که در امر حفاری غیرمجاز در یکی از روستا‌های این شهرستان فعالیت داشتند، خبر داد.
سرهنگ زمان اله کریمی فرمانده انتظامی خرامه بیان کرد: برابر اخبار رسیده مبنی بر اینکه افرادی سود جو در امر حفاری غیرمجاز در یکی از روستا‌ها فعالیت دارند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
او افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه 2 دستگاه خودرو توقیف کردند.
فرمانده انتظامی خرامه با بیان اینکه وسایط توقیفی به پارکینگ دلالت داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
دستگیری سارق و کشف سمند سرقتی در کوه چنار
فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف سواری سمند سرقتی در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ حسینعلی شیروانی فرمانده انتظامی کوه‌چنار اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تردد سواری سمند دارای سابقه سرقت در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی طرح مهار را اجرا و موفق شدند خودرو را شناسایی و آن را توقیف کنند.
سرهنگ شیروانی با اشاره به دستگیری راننده سارق، افزود: با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد خودرو سمند سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد.
فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه خودرو پس از سیر مراحل قانونی تحویل مالباخته شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

پیام فارس

کشف موتورسیکلت سرقتی در کوار
فرمانده انتظامی کوار از کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ سیدرحمان هاشمی فرمانده انتظامی کوار بیان کرد: ماموران کلانتری مرکز هنگام گشت‌زنی هدفمند به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا که در حال حرکت بود مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
او با بیان اینکه در استعلام اولیه مشخص شد موتورسیکلت سابقه سرقت از شهرستان جم استان بوشهر دارد، گفت: راکب برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی کوار بی‌توجهی به هشدار‌های پلیس و استفاده نکردن از تجهیزات بازدارنده را از مهم‌ترین علل بسترساز وقوع سرقت قلمداد کرد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/810465/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سودسازی با فرمول یک

روایت تأدیب

بعد از ورزش چی بخوریم؟

جدیدترین آمار پرداخت تسهیلات بانکی به تفکیک استان‌ها مشخص شد

سبحانیان: مالیات 50 درصد اصناف و مشاغل صفر است

وزیر آموزش و پرورش به شیراز سفر کرد

به وقت عطر خوش رضوی در جزایر ایرانی خلیج فارس

شیراز میزبان متخصصان چشم از سراسر کشور

اجرای طرح رزمایش هادیان مهر در یزد

کاهش دما با خروج سامانه بارشی از فارس

موسوعه «معارف اهل بیت(ع)» می‌تواند از منابع علم کلام حوزه باشد

حوزه علمیه امروز نیازمند عامل و محقق است

دوره آموزش تولید محتوا در رسانه برگزار شد

با خوردن این میوه کمتر به دکتر مراجعه کنید

یاسر جبرائیلی: سیستم بانکی، اسلام مالی شده نه اسلامی‌سازی

انعقاد سه تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت ارشاد و استانداری فارس

محفل بزرگ انس با قرآن در لامرد برگزار شد

آغاز برداشت چغندر قند پاییزه در کازرون

دلار بدهید، زمین‌های خیالی تحویل بگیرید

خیرمقدم مادر شهید مدافع حرم رادمهر به ریاست محترم جمهور در سفر به مازندران

درمان کمبود ویتامین D و آهن

«نه» بانک‌ها به مستاجرها

نرخ بهره بین بانکی افزایش یافت

قیمت مصوب شکر اعلام شد

نظام فکری بر مبنای توحید، موجب کسب عمیق‌ترین معارف می‌شود

برداشت گل محمدی از گلستان های میمند

هفته بین‌المللی مد «مُوَقَّر» در شیراز رونمایی شد

دومین یادواره شهدای معلم استان فارس برگزار شد

ساماندهی مقبره مادر حضرت شاهچراغ(ع)

باند سارقان مسلح طلافروشان کیفی دستگیر شدند

در بحث مد و لباس نگاه‌ مسئولان باید اقناعی باشد

جشن یکصدمین سال تاسیس مدرسه «حکیم نظامی» سورمق

ارادت اهل تسنن خراسان شمالی به امام رضا(ع)+تصویر

روایت مهر از شهرک سوخته امامزاده ابراهیم(ع) شفت

موسوعه معارف اهل بیت (ع) در کتب اربعه معرفی شد

موسوعه معارف اهل بیت فی الکتب الاربعه معرفی شد/ آیت الله استادی: امروز حوزه نیازمند عامل و محقق است/ حجت الاسلام والمسلمین انتظام: موسعه معارف اهل البیت(ع) یک اقدام برای حوزه و تشیع است

از انتخاب یک روز به نام سبزبان تا کاشت 3 میلیون بذر نهال در شیراز

آیا همیشه باید در زمان گرما غذای سرد بخوریم؟

چگونه غلظت خون ایجاد می‌شود؟

رفع ممنوعیت واردات برخی اقلام گروه 4

مالیات کارمندان سه برابر طلافروشان و دو برابر دفاتر اسناد

امام جمعه شیراز: سند 2030 طوری تنظیم شده بود که بچه‌ها به ارزش‌های لیبرالیستی و دموکراسی پایبند باشند

مسابقات فوتبال 7 نفره نونهالان در شهرستان مٌهر

فرمانده انتظامی اردکان معرفی شد

ساعت پخش زنده بازی چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک‌ + پخش آنلاین

اجرای مشترک ارکستر سمفونیک فارس و تاجیکستان در شیراز

لزوم بازخوانی امتداد تاریخی 3 هزار ساله شیراز

این داروها پلاکت خون را کاهش می‌دهند

آژانس بین‌المللی انرژی: دورنمای تقاضای جهانی برای نفت ضعیف‌تر می‌شود

تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟