پیام فارس

آخرين مطالب

میزبانی فارس از هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار فرهنگي

میزبانی فارس از هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار
  بزرگنمايي:

پیام فارس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به میزبانی فارس از هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار، گفت: این کنگره شعر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در 9 محور موضوعی، در سه بخش و در پنج قالب شعری برگزار شد. - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار ابراهیم بیانی در جمع خبرنگاران شیراز ضمن تبریک ایام میلاد سرداران کربلا، اظهار داشت: تجلیل و تکریم 49 نفر از مدال‌آوران عرصه‌های ورزشی ملی و بین‌المللی جانبازان در روز میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز برگزار شد. وی با اشاره به فعالیت جانبازان در عرصه‌های مختلف از جمله اجتماعی، سیاسی، علمی و ورزشی، ادامه داد: تلاش داریم که به مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه ورزشی لبیک بگوییم. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران طی چندسال اخیر، افزود: علاوه بر مددکاری برای خانواده ایثارگری و جانبازی، تلاش داریم در عرصه فرهنگی هم خدماتی در مقابله با تهاجم دشمن داشته باشد که اردو‌های مختلف، برگزاری جشنواره‌ها و کنگره‌های مختلف از جمله این برنامه‌ها چست که میزبانی هشتمین کنگره ملی شعر ایثار از این برنامه‌ها در استان فارس است. وی با بیان اینکه 3 هزار اثر در قالب‌های مختلف به دبیرخانه ارسال شد که 2 هزار و 45 اثر به مرحله داوری رسید، ادامه داد: شهدا، جانبازان، آزادگان، زیست شهیدانه و ایثار اجتماعی، شهدای مظلوم غزه م جبهه مقاومت، شهدای امنیت، جهاد علمی و جهاد تبیین، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای غواص، فرهنگ شهادت، ایثار، رسالت امروز و افق آینده، مادران، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان، بانوان عاشورایی، شهدا و جانبازان و ایثارگران فارس، از موضوعات این کنگره است. به گفته بیانی، شاعران ایران، دنیا، و شاعران از خانواده ایثارگری از جمله مخاطبان این کنگره هستند که در قالب شعر نو، شعر کودک و نوجوان، منظومه، و کلاسیک قالب‌های این کنگره است. وی با بیان اینکه برخی دوران ایرانی و برخی بین‌المللی بودند، تصریح کرد: سه نفر از برگزیدگان هر قالب در اختتامیه تقدیر می‌شوند. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به اینکه اختتامیه این کنگره در روز 28 بهمن ماه در شیراز تالار همایش‌های بین‌المللی شورای شهر برگزار می‌شود گفت: پیش‌بینی شده 5 پیش کنگره برگزار شود که در شهرستان‌های آباده، فسا، کازرون، جهرم و استهبان برگزار شد. پیش‌بینی شده که در راستای تکریم خانواده ایثارگری، 50 هزار دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران داشته باشیم که تاکنون 96 درصد انجام شده است. سردار بیانی از طرح پایش سلامت جامعه ایثارگری در سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح با توجه به کهولت سن والدین و همسران شهدا، ادامه داد: تاکنون برای 14هزار و 500 نفر این طرح اجرایی شده است. به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه از 5 هزار نفر والدین شهدا، فقط 700 نفر هم‌اکنون در شیراز در قید حیات هستند. بیانی ادامه داد: مسابقه ترجمه و تفسیر ادعیه ماه مبارک رمضان و جزءخوانی از طریق سایت نوید شاهد برای ماه مبارک رمضان است. وی با بیان اینکه در ایام 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید، از مستند 11 شهید شاخص استان رونمایی می‌شود، ادامه داد: ساخت فیلم سینمایی اشلو مرتبط با شهید مرتضی جاویدی در دستور کار برای سال 1403 قرار گرفته است. انتهای پیام/424

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به میزبانی فارس از هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار، گفت: این کنگره شعر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در 9 محور موضوعی، در سه بخش و در پنج قالب شعری برگزار شد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار ابراهیم بیانی در جمع خبرنگاران شیراز ضمن تبریک ایام میلاد سرداران کربلا، اظهار داشت: تجلیل و تکریم 49 نفر از مدال‌آوران عرصه‌های ورزشی ملی و بین‌المللی جانبازان در روز میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز برگزار شد.
وی با اشاره به فعالیت جانبازان در عرصه‌های مختلف از جمله اجتماعی، سیاسی، علمی و ورزشی، ادامه داد: تلاش داریم که به مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه ورزشی لبیک بگوییم. 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران طی چندسال اخیر، افزود: علاوه بر مددکاری برای خانواده ایثارگری و جانبازی، تلاش داریم در عرصه فرهنگی هم خدماتی در مقابله با تهاجم دشمن داشته باشد که اردو‌های مختلف، برگزاری جشنواره‌ها و کنگره‌های مختلف از جمله این برنامه‌ها چست که میزبانی هشتمین کنگره ملی شعر ایثار از این برنامه‌ها در استان فارس است.
وی با بیان اینکه 3 هزار اثر در قالب‌های مختلف به دبیرخانه ارسال شد که 2 هزار و 45 اثر به مرحله داوری رسید، ادامه داد: شهدا، جانبازان، آزادگان، زیست شهیدانه و ایثار اجتماعی، شهدای مظلوم غزه م جبهه مقاومت، شهدای امنیت، جهاد علمی و جهاد تبیین، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای غواص، فرهنگ شهادت، ایثار، رسالت امروز و افق آینده، مادران، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان، بانوان عاشورایی، شهدا و جانبازان و ایثارگران فارس، از موضوعات این کنگره است.
به گفته بیانی، شاعران ایران، دنیا، و شاعران از خانواده ایثارگری از جمله مخاطبان این کنگره هستند که در قالب شعر نو، شعر کودک و نوجوان، منظومه، و کلاسیک قالب‌های این کنگره است.
وی با بیان اینکه برخی دوران ایرانی و برخی بین‌المللی بودند، تصریح کرد: سه نفر از برگزیدگان هر قالب در اختتامیه تقدیر می‌شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به اینکه اختتامیه این کنگره در روز 28 بهمن ماه در شیراز تالار همایش‌های بین‌المللی شورای شهر برگزار می‌شود گفت: پیش‌بینی شده 5 پیش کنگره برگزار شود که در شهرستان‌های آباده، فسا، کازرون، جهرم و استهبان برگزار شد. پیش‌بینی شده که در راستای تکریم خانواده ایثارگری، 50 هزار دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران داشته باشیم که تاکنون 96 درصد انجام شده است.
سردار بیانی از طرح پایش سلامت جامعه ایثارگری در سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح با توجه به کهولت سن والدین و همسران شهدا، ادامه داد: تاکنون برای 14هزار و 500 نفر این طرح اجرایی شده است.
به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه از 5 هزار نفر والدین شهدا، فقط 700 نفر هم‌اکنون در شیراز در قید حیات هستند.
بیانی ادامه داد: مسابقه ترجمه و تفسیر ادعیه ماه مبارک رمضان و جزءخوانی از طریق سایت نوید شاهد برای ماه مبارک رمضان است.
وی با بیان اینکه در ایام 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید، از مستند 11 شهید شاخص استان رونمایی می‌شود، ادامه داد: ساخت فیلم سینمایی اشلو مرتبط با شهید مرتضی جاویدی در دستور کار برای سال 1403 قرار گرفته است.
انتهای پیام/424

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/795481/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فلسطینی‌هایی که اسرائیل زنده به گور کرد

بازگشت جزء به اصل

حجامت می‌تواند باعث جلوگیری از تاسی سر شود!

رکورد عجیب نرخ تکفل ایران در جهان: هر شاغل خرج چند نفر را می‌دهد؟

سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت سوخت رونمایی شد

پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین تا 100 هزار دلار

استاندار کرمانشاه: خون پاک شهدا پشتوانه محکم انقلاب اسلامی است

شفاف‌سازی در ماموریت‌ها جزو تاکیدات اولیه ما در بنیاد است

نهر صفر مرزی بین ایران و عراق

بازگشت به محدودسازی تنش

حق همسایگی را به جا آورید

درآمد هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران از قـطع درختان

عوامل موثر در بروز بیماری ام اس

رفع تیرگی پوست با حجامت!

مصرف انرژی در ایران بیش از 2 برابر استاندارد جهانی

سکته دلاری قیمت مسکن

جزیره‌ی خوشمزه‌ها/ اولین گردهمایی بزرگ سرآشپزهای ایرانی در کیش

نماینده تبریز: لایحه حجاب جز بدبینی به دین در برخی اقشار فایده ای ندارد

شبه‌گفت‌وگو تا کی؟

عماد باقی نوشت: ارزش جان مردم

حجامت می‌تواند نیاز جنسی را مهار کند!

ریل گذاری برای تامین مالی غیرتورمی

وزیر اقتصاد: رکورد ورود سرمایه خارجی به کشور شکسته شد

هدیه دولت به بازار اجاره؛ سامانه خودنویس به داد مستاجران می رسد؟

دستور مسکنی رئیس جمهور به بانک‌ها

مجمع شهرداران آسیایی میزبان نقش بهشت شیراز

آتش سوزی یک باب مغازه و یک منزل مسکونی در فومن

شادپیمایی بانوان شیرازی در آستانه میلاد بانوی کرامت

323شعبه اخذ رأی مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

اولویت اصلی دولت رسیدگی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر است

نقش ژنتیک در بیماری ام اس

ریه‌ها هنگام نفس کشیدن چگونه عمل می‌کنند؟!

شاهین صفر ارزان‌تر از دست‌دوم شد!

پاسخ بانک مرکزی به ادعا مطرح شده از سوی همتی

چالش طلافروشان با شفافیت

طرز تهیه ده‌ها مرغ بریانی با زغال بلوط توسط آشپز کره‌ای (فیلم)

جایزه فارس‌اواردز پلی میان دنیای فناوری و تبلیغات نوین است

دهه کرامت،فرصتی مناسب برای هدایت جوانان در مسیر تقوا و معنویت است

دهه کرامت با حال و هوای شهدایی/اجلاسیه‌های کنگره 12هزار شهید استان تهران در دهه کرامت آغاز می‌شود

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «شیخ‌شعبانی»

پیرچشمی از چه سنی آغاز می‌شود؟

بی‌تحرکی دوران کودکی را جدی بگیریم

ثبت رکوردشکنی در نرخ تورم تولید کننده

با تنها مسجد روی آب ایران آشنا شوید+ عکس

دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در لامرد

پسری که پدرش را به قتل رسانده بود در شیراز دستگیر شد

استاندار فارس: ظرفیت‌های گردشگری استان باید فعال شوند

تاثیر داروهای استنشاقی بر درمان آسم/ آموزش؛ گامی موثر در کنترل آسم

خاندوزی: رکورد ورود سرمایه خارجی شکسته شد

چرا قیمت مسکن در تهران گران‌تر از بعضی شهرهای بزرگ دنیاست؟