پیام فارس

آخرين مطالب

شرکت‌های خدمات گردشگری سلامت نباید معطوف به حاشیه خلیج فارس باشند گفتگو

شرکت‌های خدمات گردشگری سلامت نباید معطوف به حاشیه خلیج فارس باشند
  بزرگنمايي:

پیام فارس - مجید زنگویی در افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی و بهداشت و گردشگری سلامت شیراز گفت: ظرفیت‌هایی در کشور‌هایی مانند بنگلادش، جمهوری چک، کشور‌های آفریقایی و دیگر کشور‌های جهان وجود دارد که می‌توان از آن‌ها بهره برد و مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی نیز با استفاده از ارتباطات خود با کشور‌های مختلف آماده کمک کردن در این زمینه است. او ادامه داد: فارس ستون استوار گردشگری سلامت ایران است و شیراز این ظرفیت را دارد که خود را در اقصی نقاط دنیا معرفی کند و تنها حاشیه خلیج را در نظر نگیرد؛ مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی نیز آماده است تا از همه توان خود برای معرفی این توانمندی‌ها استفاده کند. دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی یادآور شد: این مرکز ارتباطات گسترده‌ای با کشور‌های مختلف منطقه و دیگر نقاط جهان مانند هند، ترکیه، لیبی، اتیوپی و صربستان دارد و در کنار رویداد‌هایی مانند نماشگاه سلامت همان و امارات اجرای برنامه کرده است. او اضافه کرد: تجربیات کسب شده از این ارتباطات نشان می‌دهد برندسازی شهر‌ها در توسعه گردشگری سلامت اهمیت بالایی دارد. زنگویی گفت: نمایشگاه تخصصی گردشگری سلامت شیراز می‌تواند در برندسازی شهر موثر باشد، اما لازمه آن دعوت از میهمانان خارجی بیشتر برای ارائه و معرفی توانمندی‌ها و خدمات به آن‌ها است؛ بخشی از هزینه‌های برپایی رویداد معطوف به دعوت خارجی و پرداخت هزینه بلیت سفر و اسکان آن‌ها است. او ادامه داد: افزایش حضور هیات‌های خارجی در دوره‌های آتی این رویداد، نیازمند هماهنگی استانداری برای تخصیص بودجه به این موضوع است و هر یک از نهاد‌های مرتبط نیز باید سهم خود را اختصاص دهند تا به برگزارکنندگان خصوصی این رویداد برای دعوت از شمار بیشتری از هیات‌های خارجی کمک شود. زنگویی گفت: مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی نیز در صورت شکل‌گیری این هماهنگی آماده است تا تسهیلاتی را در این زمینه به شیراز اختصاص دهد. دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی افزود: همگرایی بین نهاد‌های متولی مانند دانشگاه علوم پزشکی، سازمان نظام پزشکی، میراث فرهنگی، استانداری و حتی شهرداری و اتاق‌های بازرگانی برای توسعه گردشگری سلامت ضروری است تا اقدامات جدی تری برای معرفی توانمندی‌ها شکل گیرد. او با تاکید بر اهمیت برندسازی بیمارستان‌ها و حضور منسجم آن‌ها در رویداد‌های بین‌المللی برای گردشگری سلامت کشور، اظهار کرد: امروز این اتفاق را در بیمارستان‌های کشور شاهد نیستیم و بیمارستان‌های ما گمان می‌کنند با برون سپاری این امر نتیجه مطلوب عاید می‌شود. زنگویی تاکید کرد: بیمارستان‌های ایران باید بخشی از درآمد خود را به معرفی و برندسازی بین المللی خود اختصاص دهند و در رویداد‌ها شرکت کنند. او گفت: شیراز بیمارستان‌های توانمندی دارد و اگر چنین حرکتی را آغاز کند حتی می‌تواند منجر به آغاز این حرکت در سطح کشور شود. دومین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمان و بهداشت و گردشگری سلامت شیراز در فضایی به وسعت 6 هزار متر مربع و با حضور بیش از 50 غرفه فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز کرد و تا 23 دی ماه پذیرای بازدیدکنندگان است. این نمایشگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، استانداری فارس، سازمان نظام پزشکی و انجمن‌های پزشکی استان با عاملیت اجرایی شرکت رویداد سازان توسعه پارس برپا شده است. باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

مجید زنگویی در افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی و بهداشت و گردشگری سلامت شیراز گفت: ظرفیت‌هایی در کشور‌هایی مانند بنگلادش، جمهوری چک، کشور‌های آفریقایی و دیگر کشور‌های جهان وجود دارد که می‌توان از آن‌ها بهره برد و مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی نیز با استفاده از ارتباطات خود با کشور‌های مختلف آماده کمک کردن در این زمینه است.
او ادامه داد: فارس ستون استوار گردشگری سلامت ایران است و شیراز این ظرفیت را دارد که خود را در اقصی نقاط دنیا معرفی کند و تنها حاشیه خلیج را در نظر نگیرد؛ مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی نیز آماده است تا از همه توان خود برای معرفی این توانمندی‌ها استفاده کند.
دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی یادآور شد: این مرکز ارتباطات گسترده‌ای با کشور‌های مختلف منطقه و دیگر نقاط جهان مانند هند، ترکیه، لیبی، اتیوپی و صربستان دارد و در کنار رویداد‌هایی مانند نماشگاه سلامت همان و امارات اجرای برنامه کرده است.
او اضافه کرد: تجربیات کسب شده از این ارتباطات نشان می‌دهد برندسازی شهر‌ها در توسعه گردشگری سلامت اهمیت بالایی دارد.
زنگویی گفت: نمایشگاه تخصصی گردشگری سلامت شیراز می‌تواند در برندسازی شهر موثر باشد، اما لازمه آن دعوت از میهمانان خارجی بیشتر برای ارائه و معرفی توانمندی‌ها و خدمات به آن‌ها است؛ بخشی از هزینه‌های برپایی رویداد معطوف به دعوت خارجی و پرداخت هزینه بلیت سفر و اسکان آن‌ها است.
او ادامه داد: افزایش حضور هیات‌های خارجی در دوره‌های آتی این رویداد، نیازمند هماهنگی استانداری برای تخصیص بودجه به این موضوع است و هر یک از نهاد‌های مرتبط نیز باید سهم خود را اختصاص دهند تا به برگزارکنندگان خصوصی این رویداد برای دعوت از شمار بیشتری از هیات‌های خارجی کمک شود.
زنگویی گفت: مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی نیز در صورت شکل‌گیری این هماهنگی آماده است تا تسهیلاتی را در این زمینه به شیراز اختصاص دهد.
دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی افزود: همگرایی بین نهاد‌های متولی مانند دانشگاه علوم پزشکی، سازمان نظام پزشکی، میراث فرهنگی، استانداری و حتی شهرداری و اتاق‌های بازرگانی برای توسعه گردشگری سلامت ضروری است تا اقدامات جدی تری برای معرفی توانمندی‌ها شکل گیرد.
او با تاکید بر اهمیت برندسازی بیمارستان‌ها و حضور منسجم آن‌ها در رویداد‌های بین‌المللی برای گردشگری سلامت کشور، اظهار کرد: امروز این اتفاق را در بیمارستان‌های کشور شاهد نیستیم و بیمارستان‌های ما گمان می‌کنند با برون سپاری این امر نتیجه مطلوب عاید می‌شود.
زنگویی تاکید کرد: بیمارستان‌های ایران باید بخشی از درآمد خود را به معرفی و برندسازی بین المللی خود اختصاص دهند و در رویداد‌ها شرکت کنند.
او گفت: شیراز بیمارستان‌های توانمندی دارد و اگر چنین حرکتی را آغاز کند حتی می‌تواند منجر به آغاز این حرکت در سطح کشور شود.
دومین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمان و بهداشت و گردشگری سلامت شیراز در فضایی به وسعت 6 هزار متر مربع و با حضور بیش از 50 غرفه فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز کرد و تا 23 دی ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.
این نمایشگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، استانداری فارس، سازمان نظام پزشکی و انجمن‌های پزشکی استان با عاملیت اجرایی شرکت رویداد سازان توسعه پارس برپا شده است.
باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/778592/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اشتراکات وثیق شیعه و اهل سنت

عصر ایران: به جای سرک کشیدن به «بستر» دیگران ، حواس تان به «سفره» مردم خودمان باشد

اوقات شرعی فردا پنج شنبه، بیستم اردیبهشت

تیراندازی، مراسم عروسی را در یک لحظه به عزا تبدیل کرد

انگیزه عامل قتل هولناک در بوستان ولایت فاش شد

جزئیات جدید از قتل مدیر ارشد شهرداری تهران

بازداشت باند نامرئی که همگی زن بودند

معمای ناپدید شدن سبحان 5 ساله

ترور یک اسرائیلی در مصر همزمان با آغاز یورش به رفح

آمریکا و اسرائیل به نقطه شکست رسیدند؟

مشاهده خرس قهوه‌ای و 2 توله‌اش در اقلید + ویدئو

افشاگری‌های هاشمی

هشدار درباره حریم مدارس

روش های کنترل استرس ناباروری

پوکی استخوان و ضعف ایمنی بدن به‌دلیل کمبود این ویتامین

میزان واردات هواپیما و هلی‌کوپتر به کشور در دولت سیزدهم اعلام شد

ماجرای بستن تسمه روی ستون پل میرداماد چه بود؟

مشاهده خرس قهوه‌ای توله‌هایش در اقلید (فیلم)

دیروز «زیرساخت»‌، امروز «کرامت زن» ‌

تلاش انتخاباتی اصولگرایان زیر سایه اختلافات تندروها

نحوه آنژیوگرافی مغز

ممنوعیت درهم خوری از نگاه طب سنتی

معامله گران محتاط شدند؛ بازار طلا به کف حمایت برگشت

راه بازار اجاره از بازار مسکن جدا شد؛ آمارهای نگران‌کننده برای مستاجران

رسانه‌ها بر ترویج حدیث اهل بیت(ع) سرمایه‌گذاری بیشتری کنند

توسعه متوازن با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت ممکن است

صنعت دستاوردسازی در فرزندآوری!

هم‌میهن: چه کسانی از خشم و اعتراض مردم سودجویی می‌کنند؟

چطور با هندوانه به جنگ سنگ کلیه برویم؟/ یک روش ساده و نتیجه‌بخش

درمان خانگی گل مژه از نگاه طب سنتی

بودجه در کجا مصرف می‌شود؟

کارنامه تجارت خارجی دولت رئیسی در ماه اول سال

مشاهده یک خرس قهوه‌ای و 2 توله‌اش در اقلید +فیلم

تخصیص 1225 تن قیر رایگان به شهرداری سلماس

نظریه ولایت فقیه آیت‌الله لاری تفاوتی با نظر امام (ره) ندارد

مدیرمسئول همشهری نوشت: بغض وحدت ساز

فاطمه هاشمی: با گفتن دل‌مان می‌سوزد، کار پیش نمی‌رود

گریه برای وحدت!

ذره‌بین روی بودجه فرهنگی

استراتژی جدید برادر محسن؟

مصرف روزی نیم قاشق از این روغن معجزه می‌کند

ثبت نام کن 30 هزار تومان بگیر

اختیارات بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز تمدید شد

استفاده کشورهای شیخ نشین خلیج فارس از کارت روسیه و چین/ دیگر خبری از ذبح گاوهای شیرده برای آمریکا نیست

عسکری: نام استقلال تغییر نخواهد کرد

نگاه هند به جنوب خلیج فارس؛ نزدیکی به امارات، عربستان و عمان

پرونده تغییر نام استقلال بسته شد

برگزاری جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی دامغان

بغض رئیس ترکید

ریاست یا رقابت در 1404؟