سامانه 137 مسافران در شیراز را هدایت میکند
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام فارس - ایسنا/فارس مدیر کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری شیراز گفت: هدایت و اسکان مسافران در کلان شهر شیراز، یکی از خدمات هوشمند سامانه ارتباطات مردمی شهرداری شیراز 137 در تعطیلات نوروز است.
رضا جاویدی با بیان اینکه، سامانه 137 در بدو ورود مسافران به شیراز پیامکی به تلفن همراه آنها ارسال میکند، افزود: مسافران نوروزی پس از تماس با سامانه 137، در صورت نیاز به هرگونه مسیریابی در شهر شیراز، موقعیتهای مکانی و نشانی دقیق محل مورد نظر از طریق پیام کوتاه برای فرد تماس گیرنده به صورت کاملا رایگان ارسال میشود.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
به گزارش ایسنا به نقل از شهرداری شیراز، جاویدی با بیان اینکه آدرس دهی سامانه 137 بر بستر نقشه هوشمند کلان شهر شیراز انجام میشود، افزود: بیش از 30 لایه اطلاعات مورد نیاز مسافران شامل جدول اماکن تاریخی، گردشگری، اقامتی، پارکینگ ها، بازارها، مراکز درمانی و اصناف مختلف در این نقشه بارگذاری شده است.
جاویدی بیان کرد: به کمک این نقشه هوشمند که به صورت برخط به مرکز کنترل ترافیک شهر شیراز متصل است، علاوه بر مسیریابی، آخرین وضعیت ترافیکی خیابانها در اختیار مسافران نوروزی قرار میگیرد.
رئیس اداره اطلاعیابی و ارتباطات مردمی روابط عمومی شهرداری شیراز نیز گفت: کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری شیراز در طول سال به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری پاسخگوی تماسهای شهروندان در خصوص درخواستها و شکایات، راهنمایی و پیشنهادهای مرتبط با حوزههای مختلف شهری هستند.
سیده الهام حسینی با بیان اینکه پس از تماس شهروندان و ثبت درخواست در سامانه، بلافاصله موضوع بر اساس حوزه مرتبط در شهرداری ارسال و توسط کارشناسان بررسی میشود، افزود: در تعطیلات نوروز بخش عمده خدمات سامانه 137 بر هدایت و اسکان مسافران نوروزی متمرکز است.
حسینی همچنین خاطرنشان کرد که از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون بیش از 3 هزار تماس با سامانه 137 ثبت شده که حدود 50 درصد آنها در خصوص هدایت و اسکان مسافران نوروزی بوده است.
انتهای پیام
-
دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴:۵۵
-
۱۸ بازديد
-

-
پیام فارس
لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/513914/