پیام فارس

آخرين مطالب

اخبار مهم کدال دوشنبه 17 بهمن 1401 اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس ، امروز دوشنبه 17 بهمن 1401 اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
اعطای فرصت به صبا جهت رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار با توجه به عدم رعایت ماده 39 دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران (عدم رعایت الزامات ماده بند 4 ماده 7 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان) فرابورس ایران اقدام به اعطای فرصت 2 ماهه به صبا (تا تاریخ 1402/01/15) جهت رعایت موارد فوق نموده است.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
اطلاعات بااهمیت وپست با توجه به لزوم افشای اطلاعات پرونده حقوقی مرتبط با شکایت هواپیمایی نفت به طرفیت شرکت صرافی فراز اعتماد پست بانک ایران، پیرو تجدید نظر خواهی شرکت هواپیمایی نفت از دادنامه صادره از سوی شعبه 28 دادگاه حقوقی تهران و ارجاع پرونده به دادگاه تجدید نظر استان تهران و ثبت آن نزد شعبه 18 مورخ 1401/10/20 دادگاه تجدید نظر قرار عدم استماع دعوی شرکت هواپیمایی نفت (تجدید نظر خواه) را به خواسته مطالبه مبلغ 2.036.943 دلار آمریکا صادر نموده است.
توقف بخشی از فعالیت‌های شرکت شپدیس بخشی از فعالیت‌های شرکت شپدیس در تاریخ 16/11/1401 که در یک سال مالی قبل به مبلغ 143,860,941 میلیون ریال درآمد داشته، متوقف گردید.
اطلاعات بااهمیت شخارک بدلیل عدم امکان ارسال صورت‌های مالی سال 1400 شرکت پالایش گاز خارگ (سهامی خاص) (در حال تصفیه) از طریق موسسه حسابرسی ابرار اندیشان، بدینوسیله اطلاعات و صورت‌های مالی حسابرسی شده، جهت اطلاع، انتشار عموم می‌گردد.
برگزاری مزایده پاسارگاد شرکت بانک پاسارگاد (سهامی عام) در نظر دارد تعداد 1، 578، 568، 619 (یک میلیارد و پانصدو هفتاد و هشت میلیون و پانصد و شصت و هشت هزارو ششصد و نوزده) سهم معادل 0.82 درصد از کل سهام شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (سهامی عام) را به صورت نقد و اقساط به قیمت پیشنهادی هر سهم 8، 500 ریال و با شرایط ذیل واگذار نماید: 1. قیمت فوق، قیمت پایه برای عرضه سهام می‌باشد و بدیهی است که بالاترین قیمت پیشنهادی مبنای ثمن معامله خواهد بود. 2. در صورتی که خریدار تقاضای خرید سهم به صورت نقد و اقساط داشته باشد، خریدار می‌بایست 50% از ارزش کل معامله را بصورت نقدی و حداکثر ظرف مدت 2 روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت نماید و الباقی %50 ارزش معامله را در قالب 4 قسط مساوی با فواصل سه ماهه با نرخ سود سالیانه 23% پرداخت نماید که تاریخ اولین قسط، سه ماه پس از قطعیت معامله می‌باشد. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر تا تاریخ 1401/11/25 به آدرس شرکت مراجعه و یا با شماره تلفن تماس حاصل نمایند.
نتایج برگزاری مزایده سیتا پیرو آگهی تجدید مزایده عمومی فروش املاک و مستغلات متعلق به شرکت سیتا موصوف به ملک یوسف آباد و مطابق آگهی‌های مورخ 1401/11/04 مندرج در روزنامه‌های اطلاعات، همشهری و سایت شرکت سیتا، جلسه بازگشایی پاکات مزایده ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 1401/11/16 در محل شرکت برگزار شد. شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی با پیشنهاد قیمت 1.419.000.000.100 ریال، برنده مزایده مشخص گردید.
عملکرد 12 ماهه شملی شرکت شملی در 12 ماه منتهی به 31/6/1401؛ سود خالص هر سهم 667 ریال که نسبت به مدت مشابه 66 درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش 13 درصدی 1,542,784 میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به 867,271 میلیون ریال رسید.
عملکرد 9 ماهه سخزر شرکت سخزر در 9 ماه منتهی به 30/9/1401؛ سود خالص هر سهم 2,694 ریال که نسبت به مدت مشابه 44 درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش 46 درصدی 1,754,549 میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به 1,346,862 میلیون ریال رسید.
پرداخت سود نقدی دلقما برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام شرکت دلقما منتهی به سال مالی 29/12/1401 بدین صورت است که: سود کلیه سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند از تاریخ 25/11/1401 به حساب فعال سجامی آنان واریز می‌گردد. سود کلیه سهامداران حقیقی غیرسجامی از تاریخ 6/12/1401 با واریز به حساب معرفی شده به شرکت پرداخت خواهد شد. سود سهامداران حقوقی ها، صندوق‌ها و سبد‌ها از تاریخ 25/11/1401 به حساب فعال معرفی شده در سامانه سجام واریز و در غیر اینصورت به حساب اعلام شده به شرکت واریز خواهد شد.
پرداخت سود نقدی شکلر برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام شرکت شکلر منتهی به سال مالی 30/8/1401 بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی سجامی در اسفندماه 1401 و سود سهامداران حقیقی غیرسجامی در تاریخ فروردین 1402 از طریق سیستم متمرکز بانک ملت و سود سهامداران حقوقی کمتر از 8 میلیون سهم اردیبهشت ماه 1402 از طریق سامانه سجام و سود سهامداران حقوقی بیشتر از 8 میلیون سهم ظرف مهلت قانونی 8 ماه پس از برگزاری مجمع از طریق واریز به حساب بانکی معرفی شده پرداخت خواهد شد.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/299855/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

تاثیر اختلال در دستگاه گوارش روی ریزش مو

درمان قارچ ناخن و میخچه پا در طب سنتی

کندوی پول ساز | چطور محصولی مثل عسل را صادر کنیم؟

علت گرانی شدید قیمت پیاز

زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)

راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

قدمت 150 ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده

آغاز رقابت بیش از 36 هزار نفر در فارس در رشته تجربی

مشارکت 256 نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

اگر بعد از خوردن بستنی سرفه می‌کنید ممکن است به این بیماری دچار باشید

چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟

عفونت‌های مختلفی که ممکن است در بدن ایجاد شود

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

فارس: حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / 2 تروریست به هلاکت رسید

فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود

سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم

بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز

جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است

بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم

اجرای بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس

تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید