سه شنبه ۲ تير ۱۴۰۵
اجتماعی

پیام استاندار فارس به مناسبت برزگداشت هفته قوه قضائیه

پیام استاندار فارس به مناسبت برزگداشت هفته قوه قضائیه
پیام فارس - استاندار فارس، در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه، با تأکید بر رسالت الهی و اخلاقی متولیان عدالت، هم‌افزایی میان «قانون‌مداری» در دستگاه اجرایی و «عدالت‌محوری» در دستگاه قضایی را از ارکان اساسی دستیابی به حکمرانی مطلوب و تحقق رضایتمندی مردم دانست.
  بزرگنمايي:

پیام فارس - استاندار فارس، در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه، با تأکید بر رسالت الهی و اخلاقی متولیان عدالت، هم‌افزایی میان «قانون‌مداری» در دستگاه اجرایی و «عدالت‌محوری» در دستگاه قضایی را از ارکان اساسی دستیابی به حکمرانی مطلوب و تحقق رضایتمندی مردم دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس متن پیام حسینعلی امیری به شرح زیر است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته قوه قضائیه، فرصتی است برای بازاندیشی در رسالت سنگین امانت‌داران عدالت؛ چرا که جایگاه فعالیت در دستگاه قضا، فراتر از یک مسئولیت اداری، یک تکلیف الهی و اخلاقی است که در آن، قانون در خدمت حقیقت و عدالت قرار می‌گیرد.
در جمهوری اسلانی ایران قوه قضائیه، ترازوی سنجش حق و حقیقت و پناهگاه مظلومان است و از سویی تلاشی که در مسیر احقاق حق و صیانت از کرامت انسانی صورت می‌گیرد، پیش‌شرط اصلی استقرار آرامش و امنیت پایدار در جامعه خواهد بود.
اینجانب که افتخار خدمت در سه حوزه تقنینی، اجرایی و قضایی را داشته است، ضمن تبریک این هفته به رئیس کل محترم دادگستری فارس، قضات و همکاران شریف دستگاه قضا در استان، باور دارم که هم‌افزایی میان «قانون‌مداری» در دستگاه اجرایی و «عدالت‌محوری» در دستگاه قضایی، از ارکان اساسی دستیابی به حکمرانی مطلوب است.
امید دارم با عنایت خداوند سبحان جلّ و اعلی و با تکیه بر آموزه‌های الهی و رعایت دقیق موازین قانونی، گامی استوار در جهت تحقق عدالت اجتماعی و رضایتمندی مردم برداریم.
حسینعلی امیری
استاندار فارس


نظرات شما