پیام فارس
پاسخگویی مستقیم شهردار منطقه 18 به شهروندان از طریق سامانه 1888
چهارشنبه 6 بهمن 1400 - 13:18:54
پیام فارس - شهردار منطقه 18 در ارتباط مستقیم از طریق سامانه نظارت همگانی 1888، به درخواست‌های تلفنی شهروندان پاسخ و رسیدگی به آن‌ها را در دستور کار قرار داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه18، در ابتدای جلسه حجت اله فرجی رییس مرکز نظارت همگانی 1888 سازمان بازرسی شهرداری تهران و داوود باقرزاده معاون اداره آمار و تجزیه و تحلیل اطلاعات مرکز نظارت همگانی، گزارشی را در خصوص سامانه نظارتی 1888 و پیام های سامانه 137 منطقه 18 به صورت ویدیو کنفراس ارائه کردند.
در گزارش رییس مرکز نظارت همگانی 1888 پیامهای ماندگار یا دارای فراوانی دو منطقه 18 و 19 تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.
پس از ارائه گزارش مرکز نظارت همگانی 1888، یعقوب هوشیار شهردار منطقه 18 گفت: سامانه 1888 از مهمترین مسیرهای ارتباطی شهروندان با شهرداری است. این سامانه برقراری ارتباط دو سویه مدیریت شهری با شهروندان را در کوتاه ترین زمان ممکن میسر کرده و با تلاش ‎های صورت گرفته و تلاش جمعی همکاران در این منطقه، درخواست‎های شهروندان در تمامی حوزه ها بررسی و به درخواست های آن ها رسیدگی می شود چرا که وظیفه ما در شهرداری جلب رضایت مردم و تسهیل مشکلات آن ها است تا بتوانیم خدمتی به این مردم ارائه کنیم.
در پایان این جلسه یعقوب هوشیار به همراه مدیران ارشد شهری در منطقه به 105 تماس تلفنی از سوی شهروندان پاسخ دادند که بیشترین آنها در خصوص ساخت و ساز نواحی و سد معبر بود. همچنین دستورات لازم برای حل مشکلات آنها از سوی شهردار منطقه صادر شد.
بر اساس گزارش ارائه شده از مرکز سازمان نظارت همگانی سازمان بازرسی 1888 و سامانه 137، در 10 ماهه نخست سال در منطقه 18، 709 فقره پیام 1888 و 42563 پیام از سامانه 137 جهت رسیدگی و پاسخگویی به منطقه ارجاع شده است .

پیام فارس


پیام فارس


پیام فارس


پیام فارس


پیام فارس


پیام فارس


انتهای پیام

http://www.Fars-Online.ir/Fa/News/261832/پاسخگویی-مستقیم-شهردار-منطقه-18-به-شهروندان-از-طریق-سامانه-1888
بستن   چاپ