پیام فارس

آخرين مطالب

سرلشکر سلامی: با جوانان فریب‌خورده شمشیر بر ‌دشمن می‌کشیم اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام فارس -

پیام فارس

به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در نخستین جشن جهاد آبرسانی به 110 روستای استان فارس و آئین بهره‌برداری از 656 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با اشاره به امروز با بشارت به فارس پهناور، سرزمین معرفت، حکمت، ادب و فلسفه و دیار شهیدان آمدیم، اظهار داشت: یک‌ماه پیش مردم شیراز با روحی از معرفت و ایمان، شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را تشییع کردند و اینقدر این حضور پرشور بود که مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان از این حضور یاد کردند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی با یادآوری اینکه آبرسانی، کاری ابوالفضلی است، تصریح کرد: سقایت و آبرسانی کاری خدایی است و آنقدر عظمت دارد که در این راه، سقای سپاه امام حسین (ع) برای این‌کار، چنین جانفشانی می‌کند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در یک اقدامی کاملا هماهنگ مسئولین کشوری و استانی، توانسته‌اند به بخشی از وعده خود به مردم وفا کنند.
سردار سلامی با اشاره به اینکه فقر و فحشا وعده شیطان است، تاکید کرد: امروز معنای این جمله را در سراسر دنیا می‌بینیم.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره دشمنی همیشگی دشمنان و سردمداران استکبار، تصریح کرد: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند و حتی امروز در شکست تیم فوتبال ایران به نیابت از این دشمنان در کشور جشن می‌گیرند، اگرچه برای ما اهمیتی ندارد.
وی گفت: تمام‌شکوه و عظمت یک‌کشور، بر امنیت استوار است و دشمن همین را نشانه گرفته و نمی‌خواهد آسایش و آرامش برای این مردم باشد و از رفاه مردم ناخشنودند.
سردار سلامی با تاکید بر اینکه ریشه ناخشنودی دشمن، این است که نمی‌تواند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند، گفت: ما معتقدیم امنیت باید همراه با پیشرفت، آسایش و آرامش باشد و ما در این راه تلاش می‌کنیم.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه پروژه‌های امروز، هم فرهنگی، هم عمرانی، هم مذهبی و هم ورزشی است، تاکید کرد: فضیلت باید در تمام جلوه‌های زندگی ما جلوه‌گر باشد.
وی از مسئولین استان فارس خواست تا فارس و شیراز که شهری شناخته شده در جهان به فرهنگ، هنر، تمدن، معرفت، فلسفه و علم است، را به پرچمداری تبدیل کنند.
سردار سلامی با تاکید بر اینکه تا پای جان پای مردم و این نظام و مملکت می‌مانیم، تصریح کرد: با جوانان فریب‌خورده و دست در دست هم ‌بر روی دشمن ایران اسلامی و این مردم عزیز "شمشیر" خواهیم کشید.
‌وی گفت: بچه‌های بسیج و سپاه از خود این مردم هستند، ما منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم و عزیز بودن این مردم، آرزوی ماست؛ اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد.
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس هم در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب (س)، اظهار داشت: آنچه که در استان فارس انجام شده، محصول و بازده کاری مشترک میان دستگاه‌های مختلف است تا با همکاری، گره‌ای از مشکلات مردم برداشته شود.
بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به 110 روستا، 240 پروژه عمرانی و غیر عمرانی از قرارگاه احمدبن موسی (ع)، 480‌پروژه مهندسی، بهره‌برداری از بنه ماشین‌آلات مهندسی بسیج سازندگی، از جمله برنامه‌های امروز است که فرمانده سپاه فجر فارس از آن یاد کرد.
به گفته بوعلی، 372روستا در طرح جهاد آبرسانی قرار گرفت که جمعیتی بالغ بر 304هزار نفر را در بر دارد و 195کیلومتر را پوشش داده است.
وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی، آبرسانی کشاورزی، احداث مراکز بهداشتی درمانی، احداث و مرمت منزل محروم، ساخت حمام و احداث کارگاه اشتغال، امروز به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در حوزه ورزشی، احداث 9 سالن ورزشی، مجتمع فرهنگی ورزشی امام مهدی (عج) در شیراز، مجتمع اقامتی تفریحی حضرت احمدبن موسی در مشهد مقدس، 22سوله صالحین و حوزه مقاومت، از جمله این طرح‌هاست.
سردار بوعلی گفت: بنا به تدبیر استاندار، قرارگاه صیانت از سومین حرم با همکاری تمام دستگاه‌های همکار در قرارگاه احمدبن موسی تشکیل شده و در کنار آن، کمیسیون محرومیت زدایی در شورای شهر شیراز راه‌اندازی شده تا در نهایت با تجمیع دستاورد‌های این قرارگاه‌ها، به تصمیم‌گیری در مورد اقدامات مدنظر انجام شود.
وی با یادآوری اینکه آسفالت و زیرسازی راه‌های روستا‌های اطراف شیراز از جمله پروژه‌های مورد بهره‌برداری امروز است، ادامه داد: براساس تدابیر قرارگاه احمدبن موسی و قرارگاه شهرداری، پروژه‌های عمرانی در 41محله با اعتباری بالغ بر 500میلیارد تومان امروز کلنگ زنی خواهد شد.
محمدهادی ایمانیه استاندار فارس هم در ادامه، با یاد کردن از شهدای مجلس بخصوص شهید مدرس به مناسبت روز مجلس، به اقدامات سپاه فجر فارس در ایام کرونا در حفظ جان هزاران نفر در استان اشاره کرد و افزود: طرح شهید سلیمانی به حفظ جان مردم در این ایام کمک بزرگی بود.
وی به فعالیت‌های سپاه فجر در مابحث بهداشت و سلامت، عمرانی و سازندگی اشاره کرد و گفت: طرح جهاد آبرسانی خیلی به دولت در امیدوار کردن مردم در بحث آب کمک کرد که البته نیازمند یاری دستگاه‌های همکار در این حوزه برای ادامه این کار در 400 روستای دیگر در فاز دوم هستیم.
ایمانیه به آسفالت معابر اشاره و تصریح کرد: با همکاری بنیاد مسکن، حوزه عمرانی استانداری و سپاه و بسیج سازندگی، یک‌مار بزرگی در آن زمینه انجام شد.
استاندار فارس گفت: در راستای اشتغال، فعالیت‌های فرهنگی بخصوص با طرح چهارشنبه‌های طلایی و مبارزه با اعتیاد، و راه‌اندازی اردوگاه شماره 3 ترک اعتیاد، تیم‌ورزشی شهید سپاسی شیراز، تنظیم و نظارت بر بازار، حفظ امنیت استان همراه با نیروی انتظامی، از دیگر اقدامات سپاه فجر در استان فارس است.
استاندار فارس از سردار سلامی درخواست تامین بودجه برای حمایت از تیم فجر شهید سپاسی، و حمایت مالی از گروه‌های جهادی فعال در استان را داشت.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/283071/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

روز خوش بورس؛ جهش 78 هزار واحدی شاخص

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم/ 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید

قاضی زاده هاشمی: بنگاه های اقتصادی بنیاد شهید واگذار می شود

زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی در شیراز

با بهره‌برداری از باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز فراهم می‌شود

بهمن هاشمی تهیه‌کننده تئاتر شد

جهان معاصر بیش‌ از همیشه به اندیشه‌های عرفانی و اخلاقی سعدی نیاز دارد

زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی در یک شهرک صنعتی

درخشش رادیو خاوران در هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق

نایب رییس فدراسیون جهانی از امکانات هندبال شیراز بازدید می‌کند

زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی در شهرک صنعتی شیراز

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

افت محسوس قیمت سکه امامی؛ عقبگرد دلار به کانال 65 هزار تومانی

فعال سیاسی: بدون تغییر در تیم اقتصادی دولت نباید منتظر بهبود اوضاع بود

خط فقر 150 هزار تومانی در سال 84

(ویدیو) پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی

برگزاری ششمین کنگره شعر ملی خلیج فارس در هندیجان

شرایط ضامن وام بانوان بانک مهر ایران

قطع گاز در برخی نقاط آباده

ابهام در عملکرد نوسازی سینما آزادی

ماجرای هولناک تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر 15 ساله

8 اردیبهشت؛ روز پرگل؛ معطر و تماشایی میمند

روز میمند در اردیبهشت دیدنی است! رویدادی ملی که نیازمند توجه بیشتر به زیرساخت‌هاست

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

جولان گرانی در کالاهای اساسی؛ حبوبات 30 درصد گران شد

افزایش نرخ سود بین بانکی در هفته پایانی فروردین ماه

روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه

جهان معاصر بیش‌ از همیشه به سعدی و اندیشه‌های عرفانی و اخلاقی او نیاز دارد

اجرای ضوابط مناسب سازی مستلزم همکاری همه دستگاه ها

بزرگداشت سعدی شیراز برگزار شد

نیاز جهان معاصر به شیخ اجل+ فیلم

تصویری دیده نشده از آرامگاه سعدی در اوایل دوره پهلوی

واحد‌های مسکن مهر بدون امکانات تحویل داده نمی‌شود

از جریمه بیش از هزار میلیارد ریالی یک کارخانه قند تا محکومیت قاچاقچی سوخت در فارس

محکومیت یک هزار میلیاردی یک کارخانه قند در فارس

قطع گاز برخی مشترکان در آباده

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

ایران و اسرائیل در منطقه خاکستری

واکنش نماینده مجلس به ادعای دولت درباره قیمت دلار 100 هزار تومانی

شروع یک انقلاب در درمان طاسی سر

امدادرسانی به بیش از 25 هزار نفر در 9 استان کشور / امدادرسانی در 4 استان ادامه دارد

عکس/ حضور رهبر انقلاب در سعدیه شیراز

ساخت دو تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید استوار

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

سرمقاله سیاست روز/ ناگزیرهای غرب