پیام فارس

آخرين مطالب

آمریکا اهل مذاکره نیست، اهل دستوردادن است / پنتاگون عروسک باربی را ساخت تا دختر خوشگل و چشم سبز آمریکایی، الگوی دختران جهان شود اجتماعي

آمریکا اهل مذاکره نیست، اهل دستوردادن است / پنتاگون عروسک باربی را ساخت تا دختر خوشگل و چشم سبز آمریکایی، الگوی دختران جهان شود
  بزرگنمايي:

پیام فارس - به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، همایش افشای حقوق بشر آمریکایی با همت موسسه صیانت از حقوق زنان و با حضور کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر برگزار شد.
غریب آبادی، در این همایش بر ضرورت بررسی وضعیت حقوق بشر در کشورهای مدعی حقوق بشر مانند آمریکا تاکید کرد.
وی با اشاره به عدم عضویت آمریکا در برخی از کنوانسیون های حقوق بشری به بهانه بالاتر بودن استانداردهای داخلی خود، گفت «آمریکایی‎ها از حقوق بشر به عنوان ابزاری برای دست یابی به اهداف خود استفاده می‎کنند.
»
دبیر ستاد حقوق بشر همچنین با ارائه فهرستی از مصادیق نقض حقوق بشر در آمریکا خواستار توجه ویژه به افشای مصادیق حقوق بشر در هفته حقوق بشر آمریکایی شد.
در ادامه این همایش حسن رحیم‌پور ارغدی گفت: زن جزئی از دکور صحنه برای آمریکا است. مسئولان و وزیر امور خارجه آمریکا هر ساله باید به رژیم صهیونیستی بروند و گزارش دهند.
وی با بیان اینکه کشف امریکا همانند این است که من منزل شما را کشف کنم و در آن ساکن شوم، افزود: همچنان برده داری در آمریکا وجود دارد و سالانه حدود هزار سیاه پوست در خیابان توسط پلیس کشته و صدها سیاه پوست ناپدید می‌شوند. 
رحیم پور با اشاره به جعل تاریخ علم توسط امریکا گفت: آمریکای‌ها به دنبال تحقیر ملت ها هستند، اینکه هر ساله ملت ها با ارائه گزارش بگویند ما وحشی نیستیم و بخشی از حقوق بشر تعریف شده توسط آمریکا را رعایت می‌کنیم، تحقر ملت ها توسط آمریکا است.
وی با اشاره به جنگ‌های جهانی بیان کرد: این جنگ، جنگ گرگ‌ها بود و جهانی نبود، جنگ بین کشورهای اروپایی بود که هزینه آن را جهان پرداخت کرد. آمریکا کمترین تلفات را در جنگ جهانی دوم داد و در اواخر جنگ ورود کرد. 
وی گفت: اروپا قاره خون و سرخ است که طی 200 سال گذشته بشریت را غارت می کند. در 200 سال اخیر جنگ قدرت بین انگلیس، فرانسه، آلمان و روسیه است. 
وی با اشاره به تبعیض نژادی در آمریکا بیان کرد: سیاه پوست ها حق ورود به اتوبوس ها را نداشتند ، پس از اجازه ورود به آن، حق تقدم نشستن با سفید پوستان بود.
رحیم پور با بیان این پرسش که چرا آمریکا جرات حمله نظامی به ایران را ندارد، اظهار کرد: پس از 200 سال، ایران به عنوان اولین کشور در آسیا، آمریکا را از کشورش بیرون کرد و طی چهار دهه اخیر آمریکا جرات نکرد همانند عراق و افغانستان به ایران حمله کند، زیرا امریکا قدرت لازم برای مبارزه با ایران را ندارد. 
وی با اشاره به اینکه آمریکا 18 سال مذاکره غیرمستقیم و از زمان برجام تا کنون مذاکره مستقیم با ایران داشت، گفت: آمریکا و اروپا اهل مذاکره نیستند، بلکه اهل دستور دادن هستند. ایران آن ها را مجبور کرده است که پای میز مذاکرده بنشینند. رهبر معظم انقلاب فرمودند جنتلمن های پای میز مذاکره همان تروریسم های فرودگاه بغداد هستند. 
رحیم پور خاطرنشان کرد: ما درسطح بین الملل باید تناقض های مبانی حقوق بشر غربی را افشا کنیم، ارتداد و کفر، خودکشی، همجنس گرایی جزئی از حقوق بشر آمریکایی است اما حجاب، پوشش، حیا و... ممنوع است!
وی گفت: سینما غرب برمبنای ایدئولوژی است، عروسک باربی توسط پنتاگون ساخته شد تا دختر خوشگل و چشم سبز آمریکایی را الگوی دختران جهان کرده است، جهان به دنبال زنان حرکت می کند، اگر مادر و همسر به فساد کشیده شوند، این جامعه و جهان است که به فساد کشیده می شود. 
رحیم پور بیان کرد: آمریکا با عنوان مدرنیته جنایاتی در حق زنان می کند که در تاریخ بشر سابقه ندارد.
وی با اشاره به اینکه شعار آمریکا این بود که قانونی وجود ندارد، قانون آن است که ما می گویم و اجرا می کنیم‌، گفت: آمریکایی ها به دهان برده های سیاه پوش دهان بند آهنی می‌بستند و در آن زمان مدعی بودند که می‌خواهند سیاه پوستان را مسیحی کنند! آمریکا و غرب از ریشه با توهین و نقض حقوق بشر شکل گرفته است. 
رحیم پور گفت: شورای امنیت، شورای ناامنی در جهان است، هر کسی بمب اتم دارد، حق وتو دارد. علت حساسیت آمریکا و غرب به بمب اتم این است که اگر انحصار بمب اتم شکسته شود، نظام جهان بهم خواهد ریخت. 
وی گفت: عکس های زندان ابوغریب با دو هدف تهدید و تحقیر منتشر شده است، آمریکا با این اقدام به همه کشور های اسلامی تروریسم می گوید، اگر با ما مقابله کنید، تنها شما را نمی کشیم، بلکه تحت سخت ترین شکنجه ها تحقیر خواهیم کرد. 
رحیم پور بیان کرد:‌ جنایات اروپا و آمریکا باید افشا شود. کل کشورهای اروپایی نمایشی هستند، در حالی که تحت سلطه چند کشور مشخص هستند. به طور مثال گفته می شود که سوئد کشوری مستقل است، اما این کشور در اختیار 13 خانواده است که 5 خانواده اصل هستند. هیچ اتفاقی در عرصه سیاست، اقتصاد و... این کشور رخ نخواهد داد مگر به اجازه این پنج خانواده که این پنج خانواده هم تحت سلطه آمریکا و انگلیس هستند. 
وی ادامه داد: بیشترین افسردگی، تجاوز به زنان و کودکان و... در اروپا انجام می‌شود. در سال 70 بر اساس آماری که منتشر شد صد هزار سلاح گرم در سطح دبیرستان های آمریکا جمع آوری شد و به دنبال گذاشتن گیت در ورودی مدارس بودند. ترامپ پس از گذشت سال ها اعلام کرد که باید اجازه دهیم معلمان نیز مصلح به مدرسه بروند.
گفتنی است محورهای ششمین همایش افشای حقوق بشر آمریکایی شامل حقوق بشر آمریکایی و حق حیات، حقوق بشر آمریکایی و تروریسم، حقوق بشر آمریکایی و شکنجه، حقوق بشر آمریکایی و تحریم، حقوق بشر آمریکایی و کودکان و زنان، و حقوق بشر آمریکایی و حق آزادی بیان است.
در این همایش از برگزیدگان همایش افشای حقوق بشر آمریکایی و خانواده های شهدا تقدیر شد.
منبع: فارس لینک کوتاه لینک کپی شد 0 این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر حسن رحیم پور ازغدی آخرین ویدیو ها لوس شدن جناب خان برای رامبد به خاطر بستنی + فیلم 1401/04/09 11:33 متلک های جناب خان به هندوانه خوردن رامبد جوان + فیلم 1401/04/09 10:35 آب پاکی وزیر علوم؛ کنکور حذف شدنی نیست! 1401/04/09 10:29 دستگاه عجیب پوست کن سیب! + فیلم 1401/04/09 10:24 چرا قرارداد وریا غفوری با استقلال تمدید نشد؟ 1401/04/09 09:14 بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر
خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم 1401 قیمت مسکن آخرین خبر ها 11:33 آمریکا اهل مذاکره نیست، اهل دستوردادن است / پنتاگون عروسک باربی را ساخت تا دختر خوشگل و چشم سبز آمریکایی، الگوی دختران جهان شود 11:33 بانک مرکزی: مسئولیت پرداخت تسهیلات به شرکت های زیان ده متوجه بانک هاست / اعضای هیئت مدیره پرداخت کرده‌اند، اگر تخلف ببینیم برخورد می کنیم 11:33 پیش بینی بورس هفته آینده ( 9 تیر) / چه سهامی برای خرید مناسب هستند؟ 11:31 زیان های فراری دادن وزیر صمت از استیضاح چیست؟ / برای افکار عمومی برگزاری استیضاح مهم است 11:29 6 مرز آبی شگفت انگیز جهان + عکس 11:29 تقلب گسترده برای رشته های پزشکی و دندانپزشکی در کنکور 1400/ برخی نمایندگان مجلس مانع آزمون مجدد از قبولی های مشکوک شدند! 11:28 طول عمرتان را با این تست ساده تخمین بزنید 11:27 قیمت مرغ بسته بندی شده در بازار امروز / بال مرغ چند؟ 11:24 قیمت نفت دوباره صعودی شد 11:22 پوتین: مشکلی که با اوکراین داریم، با سوئد و فنلاند نداریم 11:22 سوالاتی که باید در هنگام عصبانیت از خودتان بپرسید 11:20 گروگان گرفتن دو مرزبان ایرانی توسط طالبان؟ 11:20 محدودیت اینترنتی در مناطق برگزاری کنکور 1401 11:19 معرفی 5 مکان برتر خاورمیانه در دبی + عکس 11:15 قطع رابطه اوکراین و سوریه 11:15 نکاتی برای حفظ سلامت روان در روزهای داغ تابستان 11:15 جدیدترین قیمت انواع پنیر در بازار / 400 گرم پنیر لاکتیکی 54 هزار تومان 11:13 چند نکته برای ازدواج در سن 40 سالگی 11:12 بازگشت پیکرهای 35 شهید تازه تفحص شده به کشور 11:11 این هلوها را هرگز نخورید، سمی هستند 11:08 کرم های گیلاس سمی هستند؟ 11:06 6 حمام گِلی معروف جهان؛ از چال های جذاب چابهار تا دروازه جهنم نیوزلند 11:05 مجری تلویزیون به سرطان مبتلا شد 11:01 تداوم رکودزنی های تولید در فولاد مبارکه 10:55 فال حافظ امروز با تفسیر دقیق؛ 9 تیر 10:51 قیمت دلار امروز 9 تیر ماه 1401 10:50 مسن ترین شهید خط مقدم جبهه کیست؟ + عکس 10:45 یک کارت انتخاب کن و از اتفاقات امروز آگاه شو 10:45 دختران از چه مردهایی متنفر هستند؟ 10:42 مهاجم خارجی پرسپولیس در راه تهران 10:39 چرا گادوین منشا پرسپولیسی نشد؟ 10:38 افزایش وبا در کردستان 10:37 کاربرد شگفت انگیز وسایلی که تا کنون نمی دانستید! + عکس 10:36 قیمت بنزین افزایش نمی یابد 10:35 چند نکته درباره تیم والیبال زنان سردار آزمون 10:34 تداوم گرمای هوا طی امروز و فردا 10:31 دروغ بزرگ درباره مهدی طارمی؟ 10:30 تاثیرات عجیب کرونا بر رفتار 10:29 آب پاکی وزیر علوم؛ کنکور حذف شدنی نیست! 10:29 چگونه همیشه خانه ای مرتب و تمیز داشته باشیم 10:24 دستگاه عجیب پوست کن سیب! + فیلم 10:18 جشن تولد ١5سالگی اولین گوشی آیفون 10:11 ودیعه میلیاردی برای املاک شمال پایتخت! 10:08 متولدین کدام ماه زندگی شادتری دارند؟ 09:57 مرندی: مذاکرات دوحه شکست نخورده و ادامه دارد 09:56 مجسمه فردوسی دوررنگ شد، دلیل: شست و شوی نیمه کاره! 09:54 تاکید رییسی و پوتین بر توسعه همکاری ها 09:52 انحلال باشگاه خبرنگاران جوان تکذیب شد 09:24 با بودجه 4 میلیارد‌ تومان در چه منطقه ای یک واحد نوساز بخریم؟ 09:14 چرا قرارداد وریا غفوری با استقلال تمدید نشد؟ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست اقتصاد کلان مسکن طلا و ارز خودرو بورس بیمه بازرگانی انرژی صنعت شهر فناوری شبکه های اجتماعی درباره ما تماس با ما آرشیو تبلیغات اخبار بیمه کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به
پایگاه خبری اقتصادآنلاین میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

پیام فارس

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/270415/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دیدار معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده ولی فقیه و استاندار البرز

قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد

استان البرز شهدای بزرگی را تقدیم نظام کرده است

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

رسیدگی به درخواست 41 متقاضی توسط سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی

درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس

عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر

مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده پنج ساله

کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی  بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از جانباران قطع نخاعی دیدار کرد

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است

محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود

مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!

چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟

واکنش شورای رقابت به افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس

واژگونی پژو در فارس 3 کشته در پی داشت

3 کشته در اثر واژگونی پژو در فارس

ببینید | شاهکار شهرداری خور و بیابانک اصفهان؛ تبدیل خیابان به رودخانه با بارش باران

مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس

باران و سیل در شهر خور

روزنامه‌نگار اسرائیلی: باید چند رودخانه از خون اهالی غزه جاری کنیم

بوسه‌ای که سانسور نشد

مورخ مشهور اسرائیلی: در یک قدمی شکست هستیم

توافقی که از دست رفت؛ پشت‌ پرده مذاکرات روسیه و اوکراین

غذاهایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد

رزمایش واکسیناسیون 250 هزار راس دام در استان فارس برگزار شد

برای از ما بهتران؟

تحریم ایران و شرایط شکننده بازار نفت

جت شخصی چند؟

دمنوش‌های شفابخشی که بی‌حالی و رخوت بهار را از بدن دور می‌کند

چالش اعتماد مصرف‌کنندگان به محصولات داخلی

آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون

شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه

هشدار بارش شدید باران در 21 استان

جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!

پادوی سابق ترامپ علیه ترامپ

پیدایش ابرقدرت اسلامی

نقشه تندروها برای «عبور از قالیباف»

جنگ غزه دانشگاه‌های آمریکا را به هم ریخت

یکی از ساکنان روستاهای چابهار: دولت یک ریال از غرامت سیل را به ما نداده است

روزنامه‌نگار اسرائیلی: همه اهالی غزه مستحق شکنجه و مرگی دردناک هستند

7 ستونی که از اسرائیل فروریخت

سرماخوردگی و آنفولانزا را با روغن پونه کوهی درمان کنید

5 باور غلط درباره ضدآفتاب که فکرش را نمی‌کردید!

عدم بیمه کارگران ساختمانی با وجود دستور فوری رئیس جمهور

کدام بانک‌ها به تعهدات ارزی خود عمل نکرده اند؟

توضیح بهادری جهرمی در مورد طرح ساماندهی اجاره‌بها

بورس صعودی می‌ماند؟