پیام فارس

آخرين مطالب

از توقیف جرثقیل میلیاردی در کازرون تا دستگیری عامل پخش قرص و دارو در فضای مجازی اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه 5 تیرماه 1401 را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
انهدام اعضای باند سارقان غیربومی منزل با 95 فقره سرقت
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری 4 نفر از اعضای باند سارقان غیر بومی منزل و کشف 95 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شمال شیراز، پیگیری موضوع جهت دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
او گفت: با بررسی صحنه‌های وقوع جرم و اظهارات شاکیان مشخص شد سرقت‌ها توسط 4 نفر مرد صورت می‌گیرد که سارقان از طریق بالکن وارد منازل شده و اقدام به سرقت اشیای با ارزش و کم حجم از جمله طلا و جواهرات می‌کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام روش‌های علمی و نوین کشف جرم مطلع شدند که سارقان پس از سرقت به استان‌های خوزستان و تهران متواری شده‌اند.
سرهنگ حبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از اخذ نیابت قضائی به استان‌های خوزستان و تهران اعزام و موفق شدند در این خصوص 4 سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و به فارس انتقال دهند.

پیام فارس

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان 150 گرم طلا، 4 عدد سکه، 7 عدد ساعت مچی و مقداری ازر خارجی مسروقه کشف شد، گفت: سارقان تاکنون به 95 فقره سرقت از منزل در استان‌های فارس، اصفهان و تهران اقرار کرده‌اند.
او با بیان اینکه سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، گفت: با توجه به ورود بسیاری از سارقان از بالکن به منازل شهروندان، توصیه می‌شود حتما برای بالکن طبقات اول و پنجره‌ها حفاظ مناسب نصب شود و هنگام ترک منزل از نگهداری هرگونه وجه نقد، اشیاء قیمتی، طلا و جواهرات خودداری و آن‌ها را به صندوق امانات یا افراد مورد اعتماد بسپارید.
جرثقیل میلیاردی در کازرون متوقف شد جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک دستگاه جرثقیل قاچاق به ارزش 115 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس کازرون خبر داد.
سردار یوسف ملک‌زاده گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک کامیون کشنده حامل یک دستگاه جرثقیل مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
او گفت: در بررسی اولیه مشخص شد که برای انتقال این جرثقیل راننده هیچ گونه مدارک و اسناد گمرکی ندارد و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان 115 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
کشف سیگار و بلبرینگ قاچاق در کوه چنار
فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف 378 هزار نخ سیگار و 103 عدد بلبرینگ خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ لطف‌الله محمدی گفت: ماموران انتظامی کوه‌چنار هنگام گشت‌زنی در محور قائمیه-ممسنی به یک سواری پژو پارس حامل بار مشکوک و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.
او گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی کوه‌چنار با همکاری مأموران پاسگاه انتظامی سراب‌بهرام شهرستان ممسنی موفق شدند خودرو را توقیف و در بازرسی از آن 378 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به همراه 103 عدد بلبرینگ خارجی قاچاق را کشف کنند.
فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 2 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
دستگیری عامل پخش قرص و دارو‌های غیرمجاز در فضای مجازی فرمانده انتظامی قیروکارزین از دستگیری عامل پخش قرص‌های غیرمجاز و کشف 52 قلم انواع دارو در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ قربانعلی روستا گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قیروکارزین با اقدامات فنی یکی از عاملان پخش قرص و دارو‌های غیرمجاز از طریق فضای مجازی را شناسایی و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.
او گفت: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم 52 قلم انواع دارو و قرص‌های قاچاق کشف شد، گفت: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
کشف تریاک در شیراز
فرمانده انتظامی شیراز گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از 3 دستگاه سواری، 21 کیلو و 650 گرم تریاک کشف کردند.
سرهنگ فرج شجاعی گفت: مأموران کلانتری 24 ابوذر با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند 3 دستگاه سواری حامل مواد مخدر در حال حرکت به سمت روستای کرونی هستند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
او گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور مذکور اعزام و پس از شناسایی خودرو‌ها آن‌ها را توقیف و رانندگان را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو‌ها 21 کیلو و 650 گرم تریاک کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
سارقان دستگاه لیزر روانه دادسرا شدند
فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک دستگاه لیزر مسروقه به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ فرشید زینلی گفت: در پی سرقت یک دستگاه لیزر از منزلی مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان مرودشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 11 انقلاب قرار گرفت.
او گفت: ماموران کلانتری تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که سارقان قصد فروش لیزر مسروقه در یکی از سایت‌های آگهی محور دارند.

پیام فارس

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: ماموران پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهمان (2 دختر و یک پسر) را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر کنند.
سرهنگ زینلی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان که هیچ نسبتی با یکدیگر نداشتند یک دستگاه لیزر مسروقه که بنا به نظر کارشناسان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است کشف شد، گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط پلیس آباده
فرمانده انتظامی آباده از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع‌آوری و دستگیری 14 معتاد و خرده فروش طی 2 هفته گذشته خبر داد.
سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: در جهت مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان با هدف نا امن کردن محلات جرم‌خیز، مأموران انتظامی آباده طرح پاکسازی نقاط آلوده را طی 2 هفته گذشته با جدیت اجرا کردند.
او گفت: ماموران موفق شدند در این طرح ضمن جمع‌آوری و دستگیری 14 معتاد و خرده فروش، 4 کیلو و 380 گرم انواع مواد مخدر را نیز کشف کنند.
فرمانده انتظامی آباده با اشاره به اینکه در این خصوص 3 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتور‌سیکلت متعلق به خرده فروشان که به وسیله آن‌ها اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کردند توقیف شد، گفت: کشف 5 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و دستگیری یک سارق در این خصوص، دستگیری 13 سارق و کشف 31 فقره انواع سرقت‌ها، توقیف 42 دستگاه وسایط نقلیه مزاحم و متخلف، دستگیری 10 متهم و کشف 11 فقره پرونده اعم از کلاهبرداری و جرایم رایانه‌ای و کشف 4 دستگاه یخچال قاچاق از دیگر نتایج اجرای این طرح‌ها است.
سرهنگ مسعودی گفت: طرح‌های پاکسازی در رابطه با خرده فروشان و دستگیری مجرمان و سارقان به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و پلیس با هنجار‌شکنان برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.
توقیف پژو پارس حامل پارچه قاچاق در سرچهان
فرمانده انتظامی سرچهان از کشف 19 طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محسن لشکری گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی سرچهان هنگام گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو پارس حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
او گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو 19 طاقه پارچه خارجی قاچاق و بدون هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سرچهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/270057/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

«هدفی» که ایران با حمله به اسرائیل زد!

روایت جالب یک اقتصاددان از دلیل افزایش عجیب قیمت طلا

سرمقاله جمهوری اسلامی/ کاربردی‌ترین زمان دیپلماسی

سرمقاله اطلاعات/ ایران اوج بازدارندگی و قدرت بلامنازع

سرمقاله جام جم/ آبروی از دست رفته

سرمقاله ابتکار/ راه قدس از اردن می‌گذرد؟

هشدار صندوق بین‌المللی پول به آمریکا

پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه اول اردیبهشت

روزی برای سعدی‌پژوهان در نگین فیروزه‌ای شیراز

حضور پرشور موسسه سفیر مهر همدان در رویداد صبا تهران

معارفه امامان جمعه جدید شهر جویم

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

سرمقاله اعتماد/ یکپارچگی وتوان سیاست سازی

سرمقاله ایران/ حفاظت از خاکریز حجاب بدون بازی در زمین دشمن

سرمقاله دنیای اقتصاد/ نگاهی دیگر به وزارت امور اقتصادی و دارایی

سرمقاله جمهوری اسلامی/ « » عنوان سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

آسان شدن اعطای وام مسکن پلی به سوی خانه دار شدن متقاضیان

قتل زن میانسال به دست دختر 11 ساله

جزئیات دقیق درباره حمله به کنسولگری ایران در پاریس

اهالی این استان‌ ها از امروز منتظر بارش باران باشند

سرمقاله خراسان/ بودجه عمرانی در نقش گوشت قربانی!

سرمقاله کیهان/ صد رحمت به توپ میرزا آقاسی!

سرمقاله وطن امروز/ معادله پیروزی

نمایی از سعدیه شیراز به مناسبت روز بزرگداشت سعدی

فرهنگ ایرانی و زبان فارسی به سعدی مدیون است

ضرورت بیداری امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان

از گلستان من ببر ورقی

تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات 2 کودک

تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با 8 مصدوم

حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود

توزیع 203 تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت

دارندگان کارت سوخت بخوانند

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی تعداد 38 بنای تاریخی را احداث کرده است

اوقات شرعی فردا شنبه، یکم اردیبهشت

ضرورت تلاش بیشتر برای شناساندن شاعران و مفاخر

برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی

گنجینه‌های ارزشمند ادب فارسی به جوانان شناسانده شوند

بزرگداشت شیخ اجل ،سعدی شیرازی

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

سامانه جدید بارشی وارد فارس می‌شود

مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود

استاندار فارس: سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است

بارش های رگباری برای برخی مناطق فارس

شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

خبر مهم هواشناسی استان فارس