پیام فارس

آخرين مطالب

اهالی رسانه:مشکلات جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه حافظیه شیراز رفع شود ورزشي

اهالی رسانه:مشکلات جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه حافظیه شیراز رفع شود
  بزرگنمايي:

پیام فارس- هرچند متولی ورزشگاه حافظیه شیراز اداره کل ورزش و جوانان است اما برای برگزاری مسابقات، این مکان ورزشی تحویل هیات فوتبال داده می شود چرا که فدراسیون فوتبال، هیات را مسئول می داند و آنها باید در پی رفع مشکلات و مکاتبه با اداره کل ورزش و جوانان باشند.   

مشکلات موجود

قطع اینترنت همزمان با سوت داور، نداشتن سیستم گرمایی و سرمایی، صندلی های کثیف و نامناسب، کمبود پایه میکروفون در سالن کنفرانس و صندلی دسته دار برای نوشتن، مکان نامناسب جایگاه از نظر جانمایی، وجود زباله، خرابی در وردی، نبود وسایل پذیرایی و حضور افراد غیرخبرنگاردر جایگاه از جمله مشکلاتی است که خبرنگاران به آن اشاره کردند.

آنها می گویند: کیفیت بد چمن ورزشگاه که با انتقاد زیادی ازسوی تیم ها مواجه شده است، نیاز به زمان دارد تا برطرف شود اما رفع مشکلات جایگاه خبرنگاران به مراتب آسان تر از کشت چمن ورزشگاه است که هیات فوتبال فارس باید پیگیرآن باشد چرا که ورزشگاه 24 ساعت قبل از شروع بازی تحویل هیات می شود.  

جایگاه خبرنگاران نیاز به بازنگری کُلی دارد  

خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جایگاه خبرنگاران ورزشگاه حافظیه نیاز به یک بازنگری کلی دارد گفت: جایگاه فاقد اینترنت است ونبودن سیستم گرمایی و سرمایی موجب می شود که در گزارش و خبر بازی تاثیر نامطلوبی بگذارد.

کمال گُهرنژاد ادامه داد: وجود صندلی های نامناسب که گرد و خاک روی آن نشسته  از دیگر مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم ضمن اینکه اتاق کنفرانس هم تعدادی صندلی غیرتحریر به صورت پشت سر هم (اتوبوسی )گذاشته شده که برای گذاشتن کاغذ و نوشتن مطالب از زانوهایمان استفاده می کنیم.

وی بیان کرد: اگر رفع مشکل زمین چمن ورزشگاه نیاز به زمان دارد تا درست شود،تهیه امکانات برای خبرنگاران فکر می کنم راحت تر باشد و از اداره کل ورزش و جوانان فارس  ‌می‌خواهیم مشکلات را برطرف کنند و هیات فوتبال هم به عنوان مجری مسابقات که ورزشگاه تحویل آنها می شود، پیگیر باشند.

درخواست اهالی رسانه برای رفع مشکلات جایگاه ویژه خبرنگاران در ورزشگاه حافظیه شیراز
جایگاه خبرنگاران ورزشگاه نقش جهان اصفهان
 

جایگاه خبرنگاران ورزشگاه حافظیه سالهاست بدون تغییر مانده 

 خبرنگار صدا و سیمای فارس هم گفت: اگر نگاهی به سایر ورزشگاه های ایران داشته باشیم می بینیم که در جایگاه خبرنگاران امکانات خوبی وجود دارد که می توان به وجود یک دستگاه تلویزیون که بتوان صحنه آهسته لحظات حساس بازی را ببینیم، اشاره کرد.

همه چیز باید حرفه ای باشد 

نوید عبداللهی فرد در مصاحبه با ایرنا ادامه داد: جایگاه خبرنگاران ورزشگاه حافظیه سالهاست بدون تغییر باقی مانده در حالی که هم اینک داریم مسابقات لیگ حرفه ای را گزارش می کنیم و همه چیز باید حرفه ای باشد.

وی با اظهاراینکه میز و صندلی جایگاه خبرنگاران اکثرا کثیف و دارای خاک است، افزود: بیشتر مواقع خودمان اقدام به تمیز کردن آنها می کنیم و باید حتما پارچه تنظیف به ورزشگاه ببریم.

سرما بیداد می کند

عبداللهی فرد ادامه داد: جایگاه خبرنگاران هم خوب جا نمایی نشده است زیرا برای دیدن مسابقات ستون هایی وجود دارد که امکان دیدن بازی را مشکل کند ضمن اینکه سرما هم بیداد می کند.    

 این خبرنگار ورزشی نویس با بیان اینکه حتی در ورودی جایگاه هم مشکل دارد، بیان داشت: امکان دسترسی آسان خبرنگاران به سرویس بهداشتی وجود ندارد ضمن اینکه شاهد حضور افرادی غیراز خبرنگار درجایگاه هستیم و امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان فارس مشکلات را حل کند و هیات فوتبال هم که مجری برگزاری مسابقات است و ورزشگاه برای بازی ها تحویل آنهاست، پیگیر شوند.  

دغدغه های خبرنگاران کمتر دیده می شود 

خبرنگار روزنامه شیراز نوین هم به بیان مشکلات جایگاه خبرنگاران پرداخت و به ایرنا گفت: خبرنگاران همواره از مشکلات جامعه می گویند اما در بیان مشکلات خود، کمتر لب به سخن می گشایند، شاید همین موضوع موجب شده که دغدغه های آنان کمتر دیده شود و مورد بی توجهی قرار گیرند.

استفاده از افراد مبتدی در برخی از هیات برای روابط عمومی  

میثم محجوبی ادامه داد: یکی از موارد مهم، کارهای رسانه ای  است که برخی از هیات های ورزشی از افراد مبتدی استفاده می کنند و  با پدید آمدن شبکه اجتماعی بسیاری از هیات ها و حتی باشگاه های ورزشی، خود را بی نیاز به اهالی متخصص رسانه می دانند و کارهای مربوط به روابط عمومی را به کسانی می سپارند که از نگارش درست چند جمله ساده ناتوانند.

وی گفت: یکی از مهمترین مسائل خبرنگاران ورزشی در شیراز، وضعیت جایگاه آنها در ورزشگاه هاست.وضعیت نامطلوب جایگاه خبرنگاران در هر چهار ورزشگاهی که در چندسال اخیر، میزبان رقابت های فوتبال لیگ برتر و لیگ یک کشوربوده کاملا مشهود است.

محجوبی با بیان اینکه شاید لازم باشد که درباره ورزشگاه حافظیه که میزبان لیگ برتر است بیشتر صحبت کنیم، افزود: اگراز چمن بی کیفیت این ورزشگاه  که با انتقاد زیادی همراه بوده بگذریم باید به جایگاه نامناسب خبرنگاران  هم اشاره کنیم.

ستون و بلند گوی مزاحم

وی گفت: ممکن است از نظر جانمایی جایگاه خبرنگاران خوب  باشد اما وجود یک ستون در بین قسمت جلو جایگاه و همچنین بلندگو در کنار پیست تارتان مانع  دید خبرنگاران می شود و صدا مزاحم است که لازم است برای رفع این موانع، اقدامات لازم صورت گیرد.

این خبرنگار ورزشی نویس به باز بودن جلو جایگاه خبرنگاران اشاره کرد وگفت: این مشکل موجب شده درفصل زمستان که بخش اعظم مسابقات فوتبال درهمین فصل برگزار می شود، خبرنگاران در معرض سرمای شدید قرار گیرند و با مشکل مواجه شوند.

درخواست اهالی رسانه برای رفع مشکلات جایگاه ویژه خبرنگاران در ورزشگاه حافظیه شیراز
جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی تهران 

اینترنت همزمان با سوت داور قطع می شود 

محجوبی گفت: نداشتن اینترنت ثابت، یکی دیگر از نواقصی است که می توان به آن اشاره کرد ،زیرا اداره ورزش و جوانان یک دستگاه مودم با اینترنت پرسرعت خریداری کرده  اما فقط از سوت آغاز تا سوت پایان در اختیار خبرنگاران قرار می گیرد در حالی که کار اصلی خبرنگاران پس از سوت پایان مسابقه، آغازمی شود.

وی به وضعیت نظافت جایگاه خبرنگاران که همواره با گرد و غبار زیادی روی میز و صندلی های آن نشسته اشاره کرد و اظهارداشت: به نظر هیچ نیروی انسانی برای نظافت این بخش از ورزشگاه  در نظر گرفته نشده و گاهی شاهد وجود زباله هم هستیم و در ورودی جایگاه نیز سال های زیادی است که خراب شده و ورود و خروج از آن با مشکل انجام می شود.

وجود افراد غیرخبرنگار در جایگاه

محجوبی به ورود افراد غیرخبرنگاردرجایگاه هم سخن به میان آورد وافزود:این هم یکی از دغدغه های خبرنگاران است ضمن اینکه شاهد پذیرایی از خبرنگاران نیستیم در حالی که در سایر ورزشگاه های کشور پذیرایی از خبرنگاران با بهترین کیفیت صورت می گیرد و امیدوار هستیم درنیم فصل دوم که بازیهای زیادی باقی مانده است مشکلاتی که اشاره کردیم بر طرف شود.

جایگاه در شان خبرنگاران نیست

خبرنگارروزنامه خبر جنوب هم به ایرنا گفت:مواردی که مدت هاست در ورزشگاه حافظیه به چشم می خورد، شرایط نامناسب جایگاه خبرنگاران است زیرا این مکان که باید وضعیتی در خورشأن قلم به دستان داشته باشد متأسفانه اینگونه نیست و با کمبود های زیادی موجه است.

سینا جمشیدپور ادامه داد: صندلی نامناسب جایگاه ، نبودن سیستم گرمایی و سرمایی، قطع اینترنت درپایان بازی، عدم نظافت درجایگاه، نبودن تلویزیون جهت تکرارصحنه هایی که از دست خبرنگاران خارج می شود، صندلی هایی نامناسب و بدون دسته سالن کنفرانس که به صورت اتوبوسی قرارگرفته و نمی شود مطلب نوشت و عدم پذیرایی از جمله مشکلاتی است  که برای خبرنگاران وجود دارد.        

چند بار تذکر دادیم اما  

وی اضافه  کرد: درباره مشکلات چند باربا مسئولان ورزشگاه صحبت کردم اما نباید اعتراض خبرنگاران که از حجب و حیا و خویشتن داری نشأت می گیرد باعث شود تا مورد کم لطفی قرارگیرند.

جمشید پوراظهارامیدواری کرد مشکلات خبرنگاران توسط اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال فارس برطرف شود تا بدون دغدغه به حرفه سخت خود بپردازند.

مشکل همیشگی خبرنگاران 

خبرنگار روزنامه تماشا هم به بیان مشکلات جایگاه خبرنگاران درورزشگاه حافظیه اشاره کرد و به ایرنا گفت: مشکلات مربوط به جایگاه خبرنگاران ورزشگاه حافظیه مربوط به امروزو دیروز نیست.

محمد صادق درنیانی ادامه داد:سال های زیادی است که مسابقات لیگ چه دسته برتر و دسته یک دراین ورزشگاه برگزارمی شود و زمانی هم که فارس 2 در لیگ برترداشت خبرنگاران همیشه  با مشکلات زیادی مواجه بودند.

دُرنیانی با اظهار اینکه در بسیاری از مواقع خبرنگاران برای ورود به ورزشگاه هم مشکل داشتند، این درحالی است که افرادی که هیچ مسئولیتی ندارند خیلی راحت تر از خبرنگاران وارد ورزشگاه می شدند اما خبرنگاران زمان زیادی پشت در ورزشگاه معطل می ماندند.

درخواست اهالی رسانه برای رفع مشکلات جایگاه ویژه خبرنگاران در ورزشگاه حافظیه شیراز
جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی تهران

تاکید فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا  

خبرنگار روزنامه تماشا ادامه داد: دردنیای ورزش به ویژه فوتبال رسانه ها رکن اصلی اطلاع رسانی هستند برای همین هم فدراسیون جهانی فوتبال( فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا( afc) تاکید ویژه ای به جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه ها دارد که متاسفانه این مهم در شیراز مورد توجه قرارنگرفته است.

وی اضافه کرد: اگرمسئولان برگزارکننده مسابقات خواهان این هستند که خبرنگاران بتوانند بدون دغدغه مسابقات را گزارش کنند باید به خواسته به حق آنها توجه کرده و مشکلاتی که خبرنگاران اشاره کردند برطرف کنند.              

 درنیانی ازمسئولان اداره کل ورزش و جوانان وهیات فوتبال فارس خواست مشکلات خبرنگاران را هرچه زودتر حل کنند و این امربه راحتی میسراست.

متولی برگزاری مسابقات مشخص شود

خبرنگار روزنامه تماشا همچنین گفت: باید مشخص شود که متولی برگزاری مسابقات هیات فوتبال یا اداره کل ورزش و جوانان و یا باشگاه فجر شهید سپاسی است و باید در این باره جلسه ای با حضور نماینده خبرنگاران برگزار و وظایف مشخص شود.   

رفع تکلیف 

خبرنگار خبرگزاری ایلنا هم گفت: متاسفانه احترام به خبرنگار و اصحاب رسانه ازسوی  اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیات فوتبال استان فارس وجود ندارد.

بهنام محمودی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: مواردی همچون صندلی و میز نامناسب، نبودن سیستم گرمایی و سرمایی، کثیف بودن صندلی ها و... از مشکلات مهم جایگاه خبرنگاران ورزشگاه حافظیه شیراز به شمار می رود.

وی اضافه کرد: زمانی که یک ورزشگاه میزبان تیم های لیگ برتری از نبود یک جایگاه مناسب و ابتدایی ترین بخش ورزشگاه رنج می برد چگونه می توان انتظار پیشرفت و دریافت نتیجه را از تیم‌های استان در لیگ برتر و لیگ دسته یک داشت؟

محمودی به نبودن اینترنت در جایگاه خبرنگاران اشاره کرد وافزود: نبود اینترنت هم از دیگر معضلات جایگاه خبرنگاران است هرچند که انتشار سریع گزارش بازی یکی از اصول حرفه ای رسانه هاست اما  نبود اینترنت مشکلات این قشررا در سرعت دادن به انتشار خبر دو چندان کرده است.

وی افزود: وجود این مشکلات بیانگر این است که مسئولان  ورزش استان و ورزشگاه حافظیه فقط می خواهند یک بازی در این ورزشگاه به هر قیمتی که هست انجام شود و این فقط رفع تکلیف است.

هیات فوتبال فارس: ورزشگاه حافظیه در اختیار هیات نیست

رئیس هیات فوتبال فارس با بیان اینکه ورزشگاه حافظیه دراختیارمانیست به خبرنگار ایرنا گفت: مابه عنوان مجری برگزارکننده مسابقات هستیم وهزینه مسابقات را هم خودمان تامین می کنیم ضمن اینکه تیم هایی که دارند بازی می کنند هیچ پرداختی ندارند و همه بار مالی آن روی دوش هیات است در حالی که تیم ها باید پرداخت کنند.

غلامعلی هنرپیشه ادامه داد: سعی کردیم با بهترین نحوه ممکن ازدوستان پذیرایی کنیم البته کمی وکاستی هم وجود دارد هرچند پذیرایی شده است شاید یک روز کم و زیاد شده باشد.

موظف به تامین سخت افزارها نیستیم

وی ادامه داد: فراهم کردن امکانات سخت افزاری وظیفه هیات فوتبال نیست زیرا ورزشگاه دراختیار ما قرار نگرفته برای همین هم موظف به تامین سخت افزارها نیستیم.

رئیس هیات فوتبال فارس با بیان اینکه مشکلات خبرنگاران را به اداره کل ورزش و جوانان فارس انتقال خواهم داد،بیان داشت: شاید درمورد تمیزی جایگاه خبرنگاران کوتاهی شده باشد و ما نیز تذکر لازم را خواهیم داد که هرکس وظیفه خودش را به نحو احسن انجام دهد.

هنرپیشه در مورد اینترنت ورزشگاه هم گفت: زمانی که ورزشگاه در حال بازسازی شدن بود توسط اداره کل یک دستگاه مودم هم خریداری شد اما نباید جا به جا شود  و در این مورد تذکر داده ایم  ضمن اینکه مودم هم جز اموال ورزشگاه محسوب می شود و باید هم درزمان کنفرانس خبری پیش از بازی و هم 2 ساعت بعد ازپایان بازی در  اختیار خبرنگاران باشد.   

وی اضافه کرد: با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس در مورد مشکلات جایگاه خبرنگاران صحبت خواهیم کرد و می کوشیم مشکلات را برطرف وامکانات مورد نیاز آنها فراهم کنیم.

اداره کل ورزش و جوانان: هیات فوتبال مشکلات جایگاه خبرنگاران را اعلام نکرد

مسئول دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان فارس هم گفت: 2 ماه فرصت داشتیم تا ورزشگاه حافظیه را مطابق دستور سازمان لیگ فوتبال تجهیز و تعمیر کنیم برای همین هم به هیات فوتبال نامه زدیم  که مشکلات  را اعلام کنید اما در مورد جایگاه خبرنگاران صحبتی نکردند.

بیژن احمد پور در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشگاه 33 مورد مشکل داشت و برطرف کردیم اما وقتی نماینده سازمان لیگ آمد قبول نکرد و 2 صفحه کاغذ دیگر ایراد گرفتند و ما نیز به طور شبانه روزی کار کردیم تا موارد اعلام شده از سوی سازمان لیگ بر طرف شود که آنها هم آمدند و ورزشگاه را برای انجام بازی ها تایید کردند.

نمی توانیم نگهبان بگذاریم

وی اضافه کرد: حدود 40 صندلی برای جایگاه خبرنگاران و سالن کنفرانس و چند دستگاه تلویزیون هم برای سالن کنفرانس  و رختکن ها خریداری کردیم و تحویل هیات فوتبال شیراز دادیم و حال اینکه اموال جابه جا شده است باید بگویم ما نمی توانیم نگهبان بگذاریم.

احمدپور گفت : حدود 6 میلیارد تومان هزینه تعمیر و تجهیز ورزشگاه حافظیه  شده  و صورت وضعیت هم مورد تایید قرار گرفته اما هنوز یک ریال هم به پیمانکار ندادیم در صورتی که اگر اعلام می کردند جایگاه خبرنگاران مشکل دارد ما نسبت به رفع آن اقدام می کردیم و برای ما هم هیچ فرقی نمی کرد که بخواهیم 50 میلیون تومان اضافه ترهزینه کنیم.

مسئول دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: با پیمانکارمکاتبه کرده ایم و نیاز به زمان داریم تا مشکل جایگاه خبرنگاران را برطرف کنیم ضمن اینکه به هیات  فوتبال شیراز اعلام کردیم جایگاه خبرنگاران  را درست کنند و وجه آن را هم پرداخت خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال قشقایی شیراز دوشنبه دوم اسفند در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم شاهین بوشهر است و تیم فجر شهید سپاسی هم دوشنبه نهم اسفند در همین ورزشگاه میزبان تیم پیکان تهران است.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/264596/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای ساماندهی قاچاق ته‌لنجی

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

بیشتر سخنان سعدی از قرآن و حکمت اصیل انسانی سرچشمه گرفته است

جانمایی پرنده‌فروشان در فاز 2 بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت

سامانه بارشی وارد فارس می‌شود؛ آغاز روند تدریجی دما از امروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

رئیس دومین بانک بزرگ روسیه: سوئیفت باید از بین برود

پیش بینی تولید 13.5 میلیون تن گندم در سال جاری

احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است

راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر

حمایت نمازگزاران اهل سنت شهر اسدیه شهرستان دارالتقریب درمیان از عملیات تنبیهی وعده صادق

امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند

اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود

حمایت اهل سنت اسدیه از عملیات تنبیهی وعده صادق

ایران پایگاه نظامی اسراییل در امنیتی‌ترین نقطه کره زمین را زد

آنچه که اسراییل را تا امروز سرپا نگه داشته گنبد رسانه‌ای‌اش است

نویسنده آمریکایی: خاورمیانه در پرتگاه جنگ گسترده‌تری است که هیچ‌کس نمی‌خواهد

مرغ کیلویی چند؟

روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه

سقوط سهام آسیا

تقدیر از 30 سال خدمت خالصانه جمعی از خادمان حرم قم

فاضلاب و بیمارستان مطالبه جدی مردم مرودشت است

خانه‌های کلنگی تهران چند؟

انجام 85 مورد عملیات امداد و نجات در 8 استان متأثر از سیل و آبگرفتگی

آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد

شرکت 3500 داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس

برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس

نباید با بانوان در معابر برخورد شود

عملیات وعده صادق حق دفاع مشروع ایران بود

دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس

شگفتی تحلیلگران از نوع پاسخ و حمله ایران به رژیم اسراییل

نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

موزه تخصصی تخت جمشید توسعه می‌یابد

برادرکُشی با اسلحه شکاری!

بازگشت کاروان قرآنی اهل‌بیت (ع) خمینی شهر به کشور

عملیات «وعده صادق» نمایش بازدارندگی، اقتدار و آمادگی نظامی ما بود

پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا

کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد

راهپیمایی فارسی ها در حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح

پاسخ کوبنده و سریع ایران در صورت هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی

کوه‌‌های برفی اقلید در آخرین روزهای فروردین

میمند، میزبان جشنواره گل و گلاب

نگاهی به کارنامه هنری بهمن هاشمی، صداپیشه و گوینده

پیش بینی آب و هوا/ رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور

محدودیت‌های پروازی در شیراز پایان یافت

تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه

شلاگیم؛ ماجرای ضربه به پایگاه امنیتی رژیم اسرائیل

اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی

فعال کارگری: شیفت کار پنجشنبه کارگر باید «اضافه کاری» حساب شود

میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب