پیام فارس

آخرين مطالب

صنعت‌نفت آبادان - فجر سپاسی شیراز، تلاش بازنده‌ها برای نخستین امتیاز اجتماعي

صنعت‌نفت آبادان - فجر سپاسی شیراز، تلاش بازنده‌ها برای نخستین امتیاز
  بزرگنمايي:

پیام فارس -

پیام فارس


به گزارش ایرنا تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در دیداری حساس‌ از هفته سوم لیگ برتر در حالی روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه تختی آبادان میزبان فجر شهید سپاسی شیراز است که برای کسب نخستین پیروزی فصل و جبران شکست سنگین هفته گذشته برابر تراکتورسازی تبریز راهی جز برتری برابر میهمان شیرازی خود ندارد.
این بازی در حالی برگزار می‌شود که 2 تیم در 2 بازی ابتدایی لیگ برابر حریفان خود شکست را تجربه کردند؛ تیم صنعت‌نفت برابر ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز تسلیم شد و فجر شهید سپاسی نیز برابر نساجی مازندران و گلگهر سیرجان تن به شکست داد.
برزیلی‌های ایران در بازی هفته گذشته برابر تراکتورسازی تبریز با سه گل شکست خورد و در آن سوی میدان نیز تیم فجر سپاسی شیراز در دقایق پایانی برابر میهمانش گلگهر سیرجان شکست را پذیرا شد.
شاگردان علیرضا منصوریان برابر تراکتورسازی تبریز روز پر اشتباهی را به ویژه در خط دفاعی پشت سر گذاشتند تا نفتی‌ها با سه گل شکست سنگین خارج از خانه را متحمل شوند و اکنون برای جبران آن باید از پس فجر سپاسی شیراز برآیند.
رضا یزداندوست و میثم تهی‌دست 2 مدافع میانی تیم صنعت‌نفت که با سر و صدای زیاد به تیم صنعت‌نفت آبادان پیوستند و در لیگ گذشته جزو بهترین مدافعان لیگ بودند در 2 بازی ابتدایی به ویژه برابر تراکتورسازی تبریز اشتباهات فاحشی داشتند که این اشتباهات موجب شد چهار بار دروازه نفت باز شود.
ناهماهنگی و نداشتن سرعت و دور بودن از آمادگی بدنی،ضعف آشکار مدافعان میانی تیم صنعت‌نفت محسوب می‌شود که مهاجمان تراکتور سازی تبریز در بازی گذشته از این ضعف به خوبی استفاده کردند و مدافعان نفت را به زانو درآوردند.
اما در آن سوی میدان نیز شاگردان علی‌اصغر کلانتری نیز در 2 بازی گذشته نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و برابر نساجی و گلگهر امتیازی به دست نیاوردند؛ کم تجربگی عامل باخت نماینده استان فارس در 2 بازی گذشته این تیم بشمار می‌رود.
بدون شک 2 تیم برای جبران شکست در 2 بازی گذشته به مصاف هم خواهند رفت هر چند شانس نفتی‌ها برای کسب سه امتیاز در این دیدار بیشتر از میهمان شیرازی خود است اما تیم فجر هم نسبت به میزبان آبادانی خود هماهنگ‌تر نشان داده است.
2 تیم در شرایطی رودرروی هم قرار می‌گیرند که از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ندارند، فجر سپاسی که بعد از هشت سال به لیگ برتر بازگشته پس از امتیازهای مهمی که در هفته‌های اخیر از دست داد برای جبران نتایج ضعیف خود به آبادان سفر خواهد کرد تا از انتهای جدول جدا شود؛ در آن سو نیز نفتی‌ها به واسطه میزبانی در تلاش برای کسب نخستین پیروزی فصل است تا از قعر جدول جدا شود.
صنعت‌نفت آبادان با 2 باخت و بدون امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب نخستین پیروزی این فصل خود است، شاگردان منصوریان تا هفته دوم بدون گل زده و چهار گل خورده را در کارنامه خود ثبت کردند.
در آن سوی میدان نیز شاگردان کلانتری نیز بدون برد و 2 باخت در رده سیزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند و با دریافت 2 گل خورده و بدون گل زده تفاضل گل منفی 2 را برای خود رقم زده‌اند.
خط میانی تیم صنعت‌نفت با حضور طالب ریکانی و حکیم نصاری از تجربه بالایی نسبت به میهمان شیرازی خود بهره می‌برد هر چند خط میانی نفتی‌ها در تقابل با ذوب آهن و تراکتورسازی تبریز به دور از آمادگی نشان داند؛ در ترکیب تیم فجر سپاسی شیراز نیز سیروان قربانی و احمد زنده‌روح با قدرت جنگندگی حضور دارند که می‌توانند تقابل تکنیک و قدرت را در این دیدار به نمایش بگذارند.
علی مولایی و رضا آقابابایی در پیشانی خط حمله زردپوشان شیرازی کم زهر نشان داده‌اند اما میثم تهی‌دست و رضا یزداندوست در قلب خط دفاعی صنعت‌نفت نیز در 2 بازی گذشته نشان دادند برابر کم تجربه‌ها نیز شکننده ظاهر می‌شوند.
اما شروین‌بزرگ و علی امیری 2 مهاجم سرزن و تکنیکی صنعت‌نفت مهمترین نقش را در این دیدار ایفا می‌کنند، مهاجمانی که می‌توانند با استفاده از کم‌تجربگی خط دفاعی میهمان شیرازی بهترین استفاده را ببرند و آبادانی‌ها را به نخستین پیروزی فصل برسانند.
یک بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: ما 2 هفته بسیار بد را پشت سرگذاشتیم و شرمنده هواداران شدیم اما برابر فجر این نتایج را جبران خواهیم کرد.
شروین بزرگ افزود: البته در بازی گذشته برابر تراکتور با اشتباهات داوری نتیجه را واگذار کردیم ولی برابر تیم فجر هیچ راهی جز پیروزی پیش روی ما نخواهد بود.
وی ادامه داد: تیم فجر تیم جوان و با انگیزه‌ای نشان داده که کار را بر حریفان خود سخت می‌کند، ما برای کسب نخستین سه امتیاز انگیزه زیادی داریم و 2 باخت قبلی را فراموش کرده‌ایم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شنبه هفته آینده و از هفته سوم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان میزبان فجر شهید سپاسی شیراز است.
برچسب‌ها فوتبال صنعت نفت آبادان فجر سپاسی شیراز خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/245836/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس

تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید

اوقات شرعی فردا، هفتم اردیبهشت در شیراز

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند

نرخ مصوب انواع میوه اعلام شد؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشید!

قیمت این خودرو 30 میلیون تومان ارزان شد

مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس

احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز

ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد

رقابت بیش از 400 داوطلب آزمون سراسری در بوانات

(ویدئو) اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، 6 اردیبهشت

«طوفان اقصی» کار این ژنرال اسرائیلی را ساخت

هشدار درباره آینده اقتصاد ایران

مهاجرت با ویزای جعلی

فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!

«اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

شاهکار ایرانی در سریلانکا

آشنایی با سندرم حساسیت ناشی از دارو (DRESS)

شیائومی نیامده رکورد زد!

بی‌رمقی اونس جهانی برای سومین روز متوالی

تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد

کشف 13 گوسفند قاچاق در خودرو سواری

استان فارس

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نکاتی که خوب است در مورد قلیان کشیدن بدانید

مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا

اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان؛ مبنا کدام قانون باید باشد؟

آزادی 650 زندانی در فارس با کمک خیران

نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا

دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو 2024 ایران می‌رود

چه زمانی اضطراب در دوران بارداری خطرناک می‌شود؟

سایه‌روشن سهام سرخابی‌ها